Recensie Nathalie, Mechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arthur Martin

Stamgast
782
26/12/22
3.664
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
Nathalie 26J redlights
Totale kosten (in euro)
525
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een Vlaams meisje dat er jong en onschuldig uitziet, maar ook een tikkeltje ondeugend, en ervaren genoeg in de slaapkamer om je naar ongekende hoogtepunten te brengen. Daar kun je toch alleen maar van dromen, juist ? Dat dacht ik vorige herfst ook, en toen stond Nathalie voor de deur. Twee uur later was ik een veel gelukkiger man.

Nathalie is nu op wintervakantie. (Niet in Davos - enfin, ik denk het toch niet 😁 - ) maar voor de lente begint, zal ze zeker wel terug zijn. 🤞
 
Een Vlaams meisje dat er jong en onschuldig uitziet, maar ook een tikkeltje ondeugend, en ervaren genoeg in de slaapkamer om je naar ongekende hoogtepunten te brengen. Daar kun je toch alleen maar van dromen, juist ? Dat dacht ik vorige herfst ook, en toen stond Nathalie voor de deur. Twee uur later was ik een veel gelukkiger man.

Nathalie is nu op wintervakantie. (Niet in Davos - enfin, ik denk het toch niet 😁 - ) maar voor de lente begint, zal ze zeker wel terug zijn. 🤞
Zal wel 5 sterren vakantie zijn 🤣🤣🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan