Recensie Nathalie 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
604
04/07/21
986
44
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag kennis gemaakt met Oekraïense Nathalie. Gelukkig spreekt ze heel behoorlijk Duits. Ze werkt al 1,5 jaar in Sixsens, maar ik had haar nog nooit gezien omdat ze altijd door de week werkt. Ze is klein, slank, borsten tussen A en B in, geen tattoos. Ik schat haar rond de 35, alhoewel haar borsten een jongere leeftijd doen vermoeden. Als de lingerie uitgaat zie je een lidteken van een operatie op haar buik. Ik sprak haar aan op de sofa die het dichtst bij de bar staat, maar ik heb haar ook op de kwartronde bank rechts van de ingang zien zitten. Ik kan haar aanbevelen. Volledige Sixsens service goed pijpen waarbij ze je ballen niet vergeet. Ook een enthousiaste reactie op mijn voorstel om een tijdje in de 69 positie door te brengen. Ik had geen superklik met haar, maar haar service was zonder meer prima. Ik ga wellicht nog wel eens met haar naar de kamer als we elkaar ooit weer treffen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo lees heeft ze ook onder andere in de Yingyang gewerkt, beschrijving komt in iedergeval bekend voor, Wat jaren terug heb ik met haar in de Yingyang de beste kamergang gehad en ook vrij lang verbleven. Ik uiteindelijk nog maar keer naar de Yingyang, had toen eigenlijk wel beetje gehoopt dat ze er zou zijn, maar helaas ze was er toen die dag niet hoorde ik van vriendin. Wat betreft seks ging het heel goed, ze bleef maar door gaan, voor mij seksueel goede klik en staat voor mij in de top. Ze praatte niet Engels en alleen Duits dus dat was wat lastiger. Denk dat ze wel in buurt van 34, 35 zit nu als goed begreep en toen dacht ik ook van is het Natalie of Natalia, Volgens mij Natalia maar weet het ook niet helemaal? Beetje onduidelijk was het voor mij waar ze precies vandaan kwam en welke nationaliteit, kon het maar gedeeltelijk volgen. Communiceren vond ik wel wat moeilijker, omdat ik het meestal in Engels probeer. Weet niet hoe het nu zou gaan of klikken, maar het was toen destijds geen teleurstelling. Voor mij was het iets van denk bijna 4,5 jaar terug en op basis daarvan zou ik haar 5 sterren geven en ik zou op ervaring uit verleden met haar naar de kamer willen als ik daar was en haar zou zien, het was geen vervelende ervaring. Vond haar toen destijds aantrekkelijk eruit zien en mijn type.
 
Ik ken haar ook erg goed. Ze heeft ooit bij Yinyang gewerkt, waar ik haar ook van ken. Na de sluiting heeft ze nog een tijdje gewerkt bij club privé 68 in Simpelveld/Heerlen. Nu werkt ze geregeld bij sixsens waar ik ook met haar een paar keer gekamerd heb. Haar naam is inderdaad Natalia. Kort blond haar, petite, spreekt Duits. Zeer goede service. Dacht uit Oekraïne afkomstig. De kleine litteken in de buikstreek klopt. Ik weet zeker dat het om Natalia gaat. Als ze werkt, werkt ze meestal van woe t/m vrij. rond de 35 jaar zou kunnen. Vrij van tattoos ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan