Recensie Nati (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 25/2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
354
16/06/23
695
182
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Nati is nog maar 19 jaar oud en echt piepklein. 154 cm en 45 kg, minder dan de helft van mij. Ik had haar ouder ingeschat, haar gezicht vind ik wat ouder, misschien door de lipfillers. Haar lichaam is wel prachtig jong. Hele kleine fijne tietjes en een klein kontje. Ze is nog maar net in Antwerpen, maar zegt wel meer ervaring te hebben. MAar dat is moelijke voor te stellen, gezien wat er gebeurt!

Pijpen is ok. Dan zegt ze, please be careful, i'm very small. Dit hoor je natuurlijk vaker, en stelt vaak niets voor. Maar dan: ik probeer haar te penetreren, en ik heb nog nooit zoiets meegmaakt met 1563 eerdere kutjes: hij kan er gewoon niet helemaal in! Echt, nog nooit zo'n klein kutje meegemaakt. sowieso nooit een kut meegemaakt die je eigellijk niet echt kan neuken, het lijkt mij dat er eignelijk iets mis is. En ik heb natuurlijk ook wel meegemaatk dat een kutje strak begint, maar dan wordt ze vanzelf door rustig te neuken wijder. Maar dat gebeurt maar niet! Echt heel vreemd. Ze is superlekker enik probeer echt om dieper te komen, in allerlei standjes, maar het gaat niet. Op het laatst doet m'n lul zelfs pijn!

Ondertussen blijft ze erg vriendelijk, maar een beetje neurotisch. Ze zegt heel vaak "ok, i'ts ok", als een soort tik. Tja! Neuken kon ik haar niet, wel een prachtig klein popje. Misschien kan je er iets mee als je klein geschapen bent. #1566

Terug
Bovenaan Onderaan