Recensie Natty, Deinze 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-cuties.html
Totale kosten (in euro)
80+30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een nieuwe dame gezien op Redlights in Deinze. Even naar gebeld en bleek dat ze als onafhankelijke werkt in Napthong Thai in Deinze. Je kan met haar een afspraak maken via haar telefoon. Ze klonk zacht en lief aan de telefoon, dus eventjes een afspraak gemaakt. De gebruikelijke routine, eens op de kamer vraag voor hoelang, en afrekenen. Geen woord over extra's. Uitkleden en het gebruikelijke wasje op bed, wat ze wel aangenaam deed. De piemel werd uitgebreid gewassen en ondertussen een aangenaam gesprekje. Ik streelde haar al eens en dat werd met de glimlach ontvangen. Daarna massage rug met de vraag heb je graag hard of soft. Ik koos voor soft en zei haar ook dat het extra erotisch mocht zijn. Na 5 minuutjes rug en benen dwaalde haar hand af tussen mijn benen. Ze vroeg 'do you like?" ik zei dat ik het daar super graag had. Af en toe deed ze dan ook nog rug en benen, maar vooral uitgebreid tussen de benen. Ze duwde mijn heupen iets omhoog en maakte mij goed hard. Dan draaien en terwijl ze hem stevig vast had vroeg ze als ik iets meer wou. Ze zei dat ze dat niet aan de telefoon vraagt, maar doet als ze een klik voelt met iemand. Ik had maar 30 euro bij en daarvoor wou ze mij pijpen. Ik ging akkoord en moet zeggen, ik heb het mij niet beklaagd. Uitgebreid met haar ook gespeeld. Lekker lang gelikt. Ik stopte even, maar ze wou klaarkomen. Dus verder doen en idd, een warme stroom liep over mijn mond. Ze genoot er echt van. Daarna een goede, zachte pijpbeurt en op een heerlijke manier afgetrokken, terwijl ik haar behoorlijk diep aan het vingeren was. Nog samen een douche en dan kleertjes aan en naar huis. Leuke dame, met echte foto's. Niet slank, maar niet dik. Het staat haar goed. Liefje, die zachtjes praat. Ik denk dat er veel kan als je haar respectvol behandeld. Ik ga er zeker nog eens terug om te kijken hoe het dan is.


Have fun
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook eens gewaagd naar deze Thaise
Zeer vriendelijke zachte dame, gekozen na massage met truc via de ballen zoals hierboven vermeld voor intiem+50€
Pijpen met condoom en kwam hurkzit boven op me zitten en ging wild tekeer, dan beffen, (nog nauw onderaan 😀) missionaris, opzij liggend neuken, vingeren maar not inside,aftrekkend klaarkomen tussen haar natuurlijke borsten
Conclusie leuk voor mij tussen door, herhaling ms, beter dan al die chinese dames die jammer genoeg redlights verzieken
 
mijn excuses, Dat is een foute melding van mij in de beoordeling. Zij werkt daar onafhankelijk en vraagt idd 100€ voor massage. In tegenstelling tot de 80€ die ik meldde. Puur uit gewoonte van de Thai Salons. Het was bij mij haar 3e werkdag en het was toen ook 100€. Mea Culpa. :mad:
 
Bedankt Kontje & Rainlover voor je feedback. Ze ziet er wel heerlijk goed uit, een perfect lichaam me dunkt. Als ik ooit zo een vrouw naast me liggen heb, ben ik een gelukkig man. Mss zou ik toch ff bij haar langs kunnen gaan ;)
 
Vandaag nog eens bij Natty geweest. Zeer goed ontvangen. Sexy kleding aan wat nogal vlug uitging. Bij het betalen vroeg ze nu al als we alles zouden doen, dus daar voor gekozen en het bed op. Heerlijk gewassen van de soldaat en dan op de buik liggen voor wassen en massage. Maar eerlijk, het was een stuk minder dan de vorige keer. Ze was zacht en lief, dat wel, maar ik denk dat de achterkant van mijn benen 4 keer gemasseerd is. Dan de rug 2x en een mini body to body. Telkens ik haar wat streelde of aanraakte als het kon, legde ze spontaan mijn hand weg. :( Dan draaien en een korte penis massage, condoom erover (in tegenstelling tot de eerste keer, waar ze pijpte zonder) pijpen met dus en dan zij on top. Ze neukt wel goed. Je voelt haar kut samen knijpen en ze gaat hevig te keer. Afwerken was op mijn vraag met de hand. Ondertussen probeerde ik haar poesje te strelen, maar daar stak ze zelf haar hand voor met de uitvlucht "oppassen voor je nagels", nogal flauwkes. Daarna samen gedoucht, waar de afstandelijkheid ook groot was. Vorige keer waste ze mijn piemel en rug, nu was het van, hier is douchegel, you can wash... Daarna afdrogen en aankleden. Toen werd ze plots lief en kwam ze nog eens aan mijn broek friemelen. Dit was echt een ontgoocheling. Blijkbaar heeft ze de knepen van het vak van de andere dames daar overgenomen. Maar goed, ieder zijn goesting, mij ziet ze niet meer.
 
Zo ken ik de Thaikes....of toch de meesten die in "het vak" zitten. Ze denken slim te zijn maar zijn het bijlange niet...
Short term denken kan nochtans nooit werken op lange termijn weet het kleinste kind.
 
Er zijn er idd nog die hetzelfde doen, en dan klanten kwijt raken, maar er zijn er ook anderen, gelukkig. Litta uit Spink bvb, die wordt iedere keer beter en beter, of moet ik heter en heter zeggen? :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/natty-thai.html
Totale kosten (in euro)
150
Onlangs heb ik deze dame eens bezocht. Het is geen supermodel en dat hoeft voor mij ook niet en ze is zeker niet lelijk. De foto's van de advertentie kloppen, ze is vriendelijk en ze belooft +/- wat ze belooft (Massage + als extra PMC, NMC). Het was allemaal toch zeer afstandelijk. Een beetje het klassieke verhaal bij de Thaikes. Betalen, geld wegbrengen, drankje halen, wasje en je bent al een kwartier verder. Dat "afstandelijke" is echt wel letterlijk te nemen, ze zorgt er voor dat je haar zo min mogelijk kan aanraken... Zoenen, laat staan tongzoenen, konden er niet af...Dan een klein halfuur op je buik liggen en masseren maar, rug en benen en nog eens rug en benen, soms aangenaam, maar na 10 minuten toch al langdradig. Tussendoor verdwijnt ze ook nog eens om de deur te openen voor, tja ik weet niet wie (een volgende klant? ) en beantwoordt ze ook nog een paar berichten op haar telefoon. Zoiets is "not done" wat mij betreft. De sex was uiteindelijk niet memorabel, een beetje PMC om mijn jongeheer op te stijven om vervolgens snel in NMC over te gaan in cowgirl. Na 45 minuten zei ze dat het tijd was om te douchen. Ik had nochtans voor een uur betaald en bij mij duurt een uur nog altijd 60 minuten.

Er zijn lelijkere dames en helaas nog slechtere dan Natty, maar gezien de middelmatige service, het niet respecteren van de afgesproken tijd en de onderberekingen zal het voor mij bij deze ene keer blijven
 
Onlangs heb ik deze dame eens bezocht. Het is geen supermodel en dat hoeft voor mij ook niet en ze is zeker niet lelijk. De foto's van de advertentie kloppen, ze is vriendelijk en ze belooft +/- wat ze belooft (Massage + als extra PMC, NMC). Het was allemaal toch zeer afstandelijk. Een beetje het klassieke verhaal bij de Thaikes. Betalen, geld wegbrengen, drankje halen, wasje en je bent al een kwartier verder. Dat "afstandelijke" is echt wel letterlijk te nemen, ze zorgt er voor dat je haar zo min mogelijk kan aanraken... Zoenen, laat staan tongzoenen, konden er niet af...Dan een klein halfuur op je buik liggen en masseren maar, rug en benen en nog eens rug en benen, soms aangenaam, maar na 10 minuten toch al langdradig. Tussendoor verdwijnt ze ook nog eens om de deur te openen voor, tja ik weet niet wie (een volgende klant? ) en beantwoordt ze ook nog een paar berichten op haar telefoon. Zoiets is "not done" wat mij betreft. De sex was uiteindelijk niet memorabel, een beetje PMC om mijn jongeheer op te stijven om vervolgens snel in NMC over te gaan in cowgirl. Na 45 minuten zei ze dat het tijd was om te douchen. Ik had nochtans voor een uur betaald en bij mij duurt een uur nog altijd 60 minuten.

Er zijn lelijkere dames en helaas nog slechtere dan Natty, maar gezien de middelmatige service, het niet respecteren van de afgesproken tijd en de onderberekingen zal het voor mij bij deze ene keer blijven
Deze week ook op wandeltocht geweest en uitgekomen bij Natty...man man man 2 vaststellingen gedaan, ten eerste super zwakke service. €100 betaalt voor 30min waarin ze 2keer de kamer verliet voor pipi te doen en deur open te doen voor andere bezoeker(truuken vd foor) beffen,pzc (minder dan 1 minuut) en haar doggy geneukt en mn 2de vaststelling is dat deze meid vroeger werkte in seethong ledeberg als Rita en als je die haar service ooit éénmalig meemaakte daar dan weet je het wel zeker. Mijn advies,....WEGBLIJVEN bij deze geldwolf!! Weggegooid geld en voor mij nooit meer. Zegge het verder!!
 
Deze week ook op wandeltocht geweest en uitgekomen bij Natty...man man man 2 vaststellingen gedaan, ten eerste super zwakke service. €100 betaalt voor 30min waarin ze 2keer de kamer verliet voor pipi te doen en deur open te doen voor andere bezoeker(truuken vd foor) beffen,pzc (minder dan 1 minuut) en haar doggy geneukt en mn 2de vaststelling is dat deze meid vroeger werkte in seethong ledeberg als Rita en als je die haar service ooit éénmalig meemaakte daar dan weet je het wel zeker. Mijn advies,....WEGBLIJVEN bij deze geldwolf!! Weggegooid geld en voor mij nooit meer. Zegge het verder!!
Inderdaad, vroeger in Ledeberg ging Natty door het beroepsleven als Rita:


Te mijden, zeker weten!
 
Ze heeft zich nu terug in het Gentse gevestigd in een buurt waar je wel merkt dat zij in de gaten wordt gehouden door de buren. Als je je daar niet aan stoort, geen probleem. Maar een woning in de stad was misschien handiger geweest voor haar.
Bij het binnenkomen vroeg ze enkel hoelang ik wou blijven. Ik heb toen voor een uur gekozen en vroeg om te starten met een douche. De cabine laat niet veel ruimte, wat jammer is.
Ik vond haar professioneel. De massage (met meer aandacht voor de rug en achterkant van de benen) mocht van mij wel wat harder zijn. Maar ze had me toch al kunnen opwinden. Door naakt naast me op het bed te zitten en afwisselend links en rechts te zitten had ik een mooie kijk op haar body.
Bij het omdraaien zag ze dat ik al behoorlijk opgewonden was en stelde toen de vraag of ik wel meer wou. Daar ben ik op ingegaan. Ze is dan even een condoom gaan halen, heeft die met haar mond aangebracht en toen hij paraat was, is ze boven op mij komen zitten. Ze kan de spieren in haar onderbuik goed gebruiken ;-)
Ik ben vlot klaargekomen.
Na opnieuw een douche te hebben genomen stond ik exact één uur later weer op straat.
De kans bestaat zeker dat ik nog eens binnenspring, maar ik vind haar niet echt een toppertje. Ze mist een beetje dat extra GFE wat je doet verlangen naar meer.
 
Zo is ze idd, mijn eerste ervaring, zie hierboven, was ook best ok. Waardoor je een tweede kans zeker wilt geven. Maar helaas, bij mij althans, was het de 2e maal héél wat minder en snel, snel afwerken.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben wel fan van een goede erotische massage en omdat het op de weg lag eens gepasseerd (vorige zomer was het al) in Deinze bij deze dame.
Ziet er wel ok uit, niet groot. Ik heb geen noemenswaardig goede of slechter herinneringen. Ik kan enkel beamen wat hierboven al staat.
Snel wasje op het bed en dat was dat, de massage kon beginnen. Die was gewoon ok.
Voor één keer was het ok, ze speelt het spel goed zodat je iets zou bijbetalen voor meer dan enkel de massage :) Ik had niets meer bij zei ik, dus gewoon zonder meer de massage manueel verder afgewerkt.
Was ook onvoldoende mijn type voor meer te willen ook in feite.
Massage was dus ok voor de rest, niet veel op aan te merken voor de 100€ die het mij heeft gekost. Ik dacht dat ze 50 bijvroeg voor meer/intiem.
Heeft achteraf omdat er nog tijd was nog eens extra nek en schouders gedaan omdat ik dat vroeg, deed ze wel goed moet ik zeggen, aangenaam losgemaakt :)

Nog steeds op zoek naar iemand waar ik een tweede/derde keer langs zou willen gaan :) als iemand een tip geeft, graag
 
To all the comment here complaining about the time , many client don't understand about it,,,, You pay us for 60 mins We counting the time when you payed the money like You come at 12.00 stay 1 hours then We ll finish massage you at 12.50 ,, then 10 mins left for you shower and take your clothes! This account creat for all erotic massage girls in Belgium we all know each others , Because we also dissapointed about some nagative comment on here , We can't make everyone happy 100% but we do our best! ,, And also we blocked some client Not only you make a choices , We also make choices for some client we don't want to work with!
 
To all the comment here complaining about the time , many client don't understand about it,,,, You pay us for 60 mins We counting the time when you payed the money like You come at 12.00 stay 1 hours then We ll finish massage you at 12.50 ,, then 10 mins left for you shower and take your clothes! This account creat for all erotic massage girls in Belgium we all know each others , Because we also dissapointed about some nagative comment on here , We can't make everyone happy 100% but we do our best! ,, And also we blocked some client Not only you make a choices , We also make choices for some client we don't want to work with!
For me 60 minutes starts when I enter the doorstep and ends when I leave the the house. So, I fully understand that massage ends after 50 minutes so I can take shower and take my clothes.

I will not complain about a few minutes less. But it happened numerous times that I did pay for one hour and was in my car again after less than 45 minutes. That is definitely not correct in my opinion. By the way, it happens not only in Thai salons, it seems to happen almost everywhere.
 
Dit zou actuele link zijn.
Correct voor de wandelaars die er langs geweest zijn?
Nu in zwijnaarde?

 
Dit zou actuele link zijn.
Correct voor de wandelaars die er langs geweest zijn?
Nu in zwijnaarde?

Inderdaad nu in Zwijnaarde. Ik vind haar geen hoogvlieger, dus ga ik er niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan