Recensie Naty, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sometimes

Newbie
13
27/09/22
25
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/naty-elite-new-19-yrs.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Van de week op bezoek geweest bij Naty.

Betaald voor half uur, niet langer dan een kwartier binnen geweest.

Het is het meisje van de foto's, dat wel. In haar gezicht veel sporen van acne. Haar huid voelt wat viezig/oneffen aan.

Laat ik beginnen bij het begin. Bij binnenkomst mocht ik douchen maar in plaats van een handdoek kreeg ik een laken.... Daarna maar verplaatst naar bed. Eerste vraag was met of zonder. Hierop gaf ik aan pijpen graag zonder. Ze keek nogal verwonderd omdat ik voor de sex toch echt liever een condoom wilde gebruiken.

Enfin het pijpen bestond uit drie likjes en daarna jasje eromheen. Vervolgens ging ze op haar rug liggen en was het de bedoeling dat ik mijn gang kon gaan. In een pop zit nog meer leven. Mocht allemaal niet te hard en niet te diep. Daar had ik het wel meegehad en haar protesten negerend heb ik mezelf rap klaar gepompt. Was ze niet zo heel blij mee.

Haar fysiek, zoals gezegd een viezige huid, slappe tietjes en vanonder niet heel secuur geschoren. Geen luchtjes ofzo wel erg onappetijtelijk.

Zal geen verrassing zijn: absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan