Recensie Naty, Willebroek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcus d b

Wandelaar
88
07/06/23
97
8
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/naty-334
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Naty geweest.
Voor mij moeilijk om daar een eerlijke recensie van te schrijven omdat ik achteraf realiseer dat ik gewoon fout was om af te spreken.
Heel haar advertentie klopt
foto's zijn perfect juist dit is de dame van de foto's van de advertentie.
ze is echt zo mooi als op die foto's was zelfs een beetje verbaasd daarover en daarbij ook nog super sympathiek heel lief
spreek prima engels conversatie no problem
ontvangt in een best netjes appartement althans het deel waar je samen bent met haar
ik heb het foutje gemaakt te proberen haar ook wat te plezieren.
dwz starter met haar te strelen zacht te zijn en een haar massage te geven
fout..
en het was zeker mijn stommiteit om naast massage ook nog het idee te hebben haar wat te teasen en haar edelen zachtjes te verwennen
ze verschoot enorm als ik maar heel zachtjes haar schaamlipjes aanraakte met als reactie billen toe
ook bij verder contact was het duidelijk dat dit niet de bedoeling was
achteraf gezien ook duidelijk mijn fout
vingeren, beffen, eigen orgasme mogelijk stonden allemaal niet in de advertentie
dan moet je ook niet de stommiteit hebben te denken dat de dame daar voor te vinden is
aangezien het duidelijk was dat ik verkeerd begonnen was heb ik na 30 minuten gezegd te stoppen, terwijl ik voor een uur betaald had. geen probleem ze gaf gewoon het geld terug
ik ben zo een ouderwets mannetje dat het idee heeft dat het voor beide partijen leuk moet zijn maar mijn idee van leuk was duidelijk niet haar idee dat ging dus niet, foute keuze van mijn kant dus om deze afspraak te doen
ik geef haar toch hoge punten omdat ze nu eenmaal heel eerlijk is en gewoon doet wat in haar advertentie staat en je moet als klant niet hopen op meer
dus.. best wandelaars bezoek deze schoonheid maar laat haar doen probeer niet zelf iets voor haar te doen lees de advertentie goed
sensuele massage en pzc staan in haar advertentie geniet daar van.
wie weet kan een adonis haar toch een plezier dit was jammer genoeg niet aan mij weggelegd ik wens de eventuele adonis beste toe en dat het voor jullie beiden een leuk moment kan zijn
 
? Begrijp die recensie echt niet?
Wat was dan wel de bedoeling? Haar eerst vanop veilige afstand te bewonderen... en haar daarna meteen bespringen?
 
? Begrijp die recensie echt niet?
Wat was dan wel de bedoeling? Haar eerst vanop veilige afstand te bewonderen... en haar daarna meteen bespringen?
Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet zo goed. In haar advertentie staat toch duidelijk intiem met condoom. Dat wordt inderdaad nogal ingewikkeld als je haar niet mag aanraken.
 
Als je haar fotos gaat opzoeken op google lens vind je dezelfde fotos op profielen in buitenland (Londen), onder de naam Vanessa...
Weet niet wat ik hiervan moet geloven allemaal hoor :s....
Ik blijf er in ieder geval weg :)...
 
weet niet wat er nu zo moeilijk te begrijpen was aan mijn recensie
je gaat naar haar toe voor een massage PZC en intiem prima toch ik heb alleen de fout gemaakt haar te willen aanraken en plezieren dat staat nu eenmaal niet in haar advertentie en werkt niet
niet doen dus
laat je masseren pijpen en ga intiem
 
je recensie doet uitschijnen dat intiem ook niet gaat. Sommige dames houden inderdaad niet van gevingerd en gebeft worden, jammer voor je, maar toch blij dat je een eerlijke recensie schrijft. Er zullen zeker hier op het forum zitten dat geen nood hebben aan vingeren en beffen en dus van haar kunnen genieten, want ze ziet er wel leuk uit
 
je recensie doet uitschijnen dat intiem ook niet gaat. Sommige dames houden inderdaad niet van gevingerd en gebeft worden, jammer voor je, maar toch blij dat je een eerlijke recensie schrijft. Er zullen zeker hier op het forum zitten dat geen nood hebben aan vingeren en beffen en dus van haar kunnen genieten, want ze ziet er wel leuk uit
intiem kan wel hoor ik en ze ziet er in het echt even super uit als op de foto
 
Fotos zo aantrekkelijk wilde dit toch eens zien. Foto en dame echt dezelfde supermooi en ook een zachte lieve. Haar engels is goed. Massage gehad waarna zij mij verder omhoog bracht met hand en mond. Cowgirl gewijs beëindigd.
 
Dit is echt te raarste recentie dat ik ooit heb gelezen. Dus wat verwacht je eigenlijk? Dat je daar maar licht en zij moet je maar berijden? Sex is a two way street bud. Je kan het ook gewoon vragen of je haar mag beffen of vingeren. Ze zal wel zeggen als het oke is voor haar of niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan