Recensie Naya, Oesterbankstraat 33 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

darkdirtymind

Newbie
3
10/04/22
1
Hallo

Een paar weken geleden naar het Hazegras geweest op een zaterdag rond 21u in Oostende. Alle ramen waren best druk bezet. Langs de kant van de ruime parking. Oesterbankstraat 33 als ik me niet vergis. Een huis met 2 ramen. Aan de rechterkant als je voor het gebouw staat. Zat een mooie slanke dame met zwart lang haar. Ook al ben ik niet echt aan slank en zie ik graag vrouwen met een grote Cup. Maar ook al had ze maar een B cup kon ik mijn ogen niet van haar afhouden door haar mooie lach. Ze had iets speciaals en zeer mooie benen. Dus heb ik het er maar op gewaagd. Zeer vriendelijke dame die ook graag een babbeltje doet. En zeker geen tijdsdruk. Dit was echt 1ntje om niet te vergeten. Ging binnen met weinig verwachtingen. En kwam buiten zeer tevreden. Nu is het probleem dat ik haar naam vergeten ben. En wanneer ze het meest daar aanwezig is zou handig zijn om te weten.. Alvast bedankt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ginteren nacht, na 1:00, nog eens gaan wandelen op het Hazegras. Amper een 10-tal meisjes waarvan me er slechts 2 konden bekoren. Ook geen andere wandelaars gezien. Een blondje op de hoek in de vooruitgangstraat zag er wel prima uit maar haar ogen nodigden mij niet echt uit. Zou iemand weten wie dit is? Meestal sprake van zwartharige op die plaats. Dit in tegenstelling tot de glimlach van Naya, oesterbank 33 rechtse venster Bulgaarse 23 jaar (ziet er ook niet ouder uit) en al 4 jaar in België. Ik kan alleen maar bevestigen dat dit een topper is. Slank, kleine tietjes B, en super lief. Ook al was het voor een vluggertje, geen enkele tijdsdruk. Babbeltje, eerst wat met de mooie borstjes gespeeld. Daarna heerlijk diep gepijpt, blij dat ik nog niet klaarkwam. En dan lekker geneukt zonder dat ze me opjoeg. Na het klaarkomen mocht ik nog in haar blijven en was er nog tijd voor wat geknuffel en spelen met de tietjes. Ik ga zeker nog terug maar dan voor een uurtje of zo. Haar frisse poesje wil ik wel eens beffen. Toppertje.
 
Vandaag nog eens langs geweest bij Naya (niya). Superblij dat ze aanwezig was en ondanks het feit dat het een tijdje geleden was wist ze nog heel goed wie ik was. Vandaag enkel een vluggertje. Lekker laten pijpen, spelen met de tietjes, diep in haar klaar komen en dan nog even nagenieten. 50€ maar meer dan waard. Ze is er van woensdag tot zondag vanaf 20u telkens tot rond 02u. Vrij en zat tot 05u. Volgende keer da ik voor een lange sessie. Dat lekkere poesje wil ik wel eens likken.
 
Een paar weken terug ook Naya bezocht (op een donderdag rond 20u30). Omdat het aanbod in Oostende niet ruim is en de recenties hier positief zijn niet echt getwijfeld toen ik ze zag zitten. Ze ontvangt je op een vriendelijke manier met die innemende glimlach van haar. De mogelijkheden besproken met haar en uiteindelijk gekozen voor een halfuur wat me 100 euro kostte. Uitkleden en vlug wat verfrissen en dan op bed beland. Terwijl we wat over koetjes en kalfjes babbelden elkaar strelen en opwarmen waarna ze vrij vlug vroeg of ik haar wou likken. Moest ze natuurlijk geen twee keer vragen...het is gewoon zalig om dit te doen terwijl ze op haar rug ligt met die lange slanke benen van haar. Rustig opbouwen met kusjes en likjes in combinatie met vingeren. Na een tijdje vroeg ik of ze zin had in 69 en daar stemde ze mee in. Is het echt nodig om te beschrijven hoe heerlijk het is als een mooie brunette op je kruipt - haar poesje aanbiedt en je daarna zachtjes oraal verwent?
Ik was een beetje de tijd uit het oog verloren en daarom maar voorgesteld om aan het intieme gedeelte te beginnen. Missio eerst en vooral geprobeerd om nog niet klaar te komen. Daarna gevraagd of ze doggy wou en ook dat was geen probleem. Ik kwam vrij vlug omdat ik haar toch vrij stevig mocht nemen terwijl ze plat op haar buik lag met die mooie kont omhoog. Normaal bezoek ik dames privé en in clubhuizen maar voor haar wil ik deze regel wel af en toe overtreden…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan