Recensie Naya, Oostende, Oesterbankstraat 33 (linkse raam) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1473

Vaste klant
Forumpionier
198
18/07/21
113
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op dit adres zitten 2 Bulgaarse meisjes met zwart haar en beiden zijn momenteel het neusje van de zalm in Oostende.

Ik ben gegaan voor het meisje in het links raam (Naya).

Ze pijpt enorm lekker, gaat goed mee in de seks en laat je goed doorpompen in verschillende standjes, echt een toppertje!

Ben 1u bij haar geweest en 170 betaald. Ze vroeg €20 extra om haar poesje te mogen likken en heb dit met plezier betaald.
 
Dit is al meer geprijsd naar de privé kant. Thanks voor de recencie alleszins. Ze vertelde via SMS ook dat ze massage geeft, klopt dit ook? Lijkt me anders ook nog vriendelijk want stuurt toch iedere terug, wat je van andere sommige dames jammer genoeg niet kan zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Kan je ook op die manier bekijken. Je hebt echter ook meiden die het in het algemeen niet toe laten om hen te beffen, dus als je dan een meid hebt die je echt wilt beffen en ze het normaal niet toe laat maar het voor 20 euro wel wil accepteren... waarom niet dan.
Dat is mijn mening natuurlijk, iedereen mag z'n eigen gedachte of mening hebben van mij.
 
Afgelopen donderdag deze dame bezocht en opnieuw een enorm goede tijd gehad!

Heb 200 betaald en ben ongeveer 1u15 bij haar binnen geweest, zonder tijdsdruk of enige vorm van dat ik zeker buiten moest zijn binnen de tijd!
Pijpt enorm lekker, is heel lief en vriendelijk en je mag je gang laten gaan in alle standjes dat je maar wil.
Voor de mensen die eens naar Oostende willen komen... zij is echt een topper!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag deze dame bezocht en opnieuw een enorm goede tijd gehad!

Heb 200 betaald en ben ongeveer 1u15 bij haar binnen geweest, zonder tijdsdruk of enige vorm van dat ik zeker buiten moest zijn binnen de tijd!
Pijpt enorm lekker, is heel lief en vriendelijk en je mag je gang laten gaan in alle standjes dat je maar wil.
Voor de mensen die eens naar Oostende willen komen... zij is echt een topper!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik vond haar knap in het voorbijlopen. Ik ging binnen. Mee naar het achterste kamertje. Ze liep voor. Wat een zicht op haar kont. Mijn mond viel open. In de kamer. Altijd blij als er een spiegel hangt. Na wat small talk begon ze te pijpen. Wat ze goed deed! Ik streelde haar en gaf complimenten over haar tattoos.
Ik neukte haar missio. Ze hield wel steeds haar hand rond de condoom. Dat vind ik wel een afknapper.
Toen nam ik haar doggy met zicht op de spiegel. Benen wijd open. En terug die handen aan het condoom. Ik verloor interesse. Ik vroeg haar om gewoon naast mij te komen liggen en begon mij af te trekken. En zo kwam ik klaar. Ze was best vriendelijk. Ze ziet er erg knap uit. Jammer van mijn prestaties waar ik voor de helft voor mijn rekening neem. Ik zou wel nog terug gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan