Recensie Nella, Amsterdam, Ruysdaelkade 135/141 , momenteel Hunsestraat 51 k6 Den Haag 4,10 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week deze dame bezocht, na alle positieve berichten hier twijfelde ik niet toen ik haar vrij zag staan.
Lekker lijf, goede uitstraling en spontaan.
Na een voorstelrondje besloten om maar met 100 euro te beginnen om wat af te tasten.
Gewassen en op bed belandt, waar het condoom er meteen omheen ging, stiekem had ik toch op pzc gehoopt maar daarvoor is 100 euro niet genoeg meer blijkbaar tegenwoordig.
Ze ging meteen wild van start waar ik niet de voorkeur aan geef, dus ik vroeg of het wat minder snel kon wat geen probleem was maar toen begon ze meteen te upsellen naar 1 uur voor 200 euro, wat ik toch wel aan de prijs vind voor een raamdame.
Borsten zijn opgevuld met siliconen, zag het meteen al aan de bekende rimpeltjes maar voor de zekerheid nog even nagevraagd.
Ga haar zeker nog een keer bezoeken om te ondervinden of er nog progressie in haar service zit.
Conclusie is toch wel dat dit een iets duurdere dame is of het is de inflatie...
 
Afgelopen week deze dame bezocht, na alle positieve berichten hier twijfelde ik niet toen ik haar vrij zag staan.
Lekker lijf, goede uitstraling en spontaan.
Na een voorstelrondje besloten om maar met 100 euro te beginnen om wat af te tasten.
Gewassen en op bed belandt, waar het condoom er meteen omheen ging, stiekem had ik toch op pzc gehoopt maar daarvoor is 100 euro niet genoeg meer blijkbaar tegenwoordig.
Ze ging meteen wild van start waar ik niet de voorkeur aan geef, dus ik vroeg of het wat minder snel kon wat geen probleem was maar toen begon ze meteen te upsellen naar 1 uur voor 200 euro, wat ik toch wel aan de prijs vind voor een raamdame.
Borsten zijn opgevuld met siliconen, zag het meteen al aan de bekende rimpeltjes maar voor de zekerheid nog even nagevraagd.
Ga haar zeker nog een keer bezoeken om te ondervinden of er nog progressie in haar service zit.
Conclusie is toch wel dat dit een iets duurdere dame is of het is de inflatie...
Dit probeerde ze me ook een keertje te flikken in Eindhoven toen ze daar nog werkte. Ik vind het persoonlijk als je dit soort fratsen probeert bij klanten ben je gewoon geen correcte dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag zondag avond toch weer een keertje bij Nella langs. 100E voor 30+ minuten, ze heeft lekkere borsten en billen om aan te zitten en te likken ook haar poesje mag je likken en bevoelen, daarna lekker lui in amazone gespeeld, en met nipple play en door haar billen lekker klaar gekomen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb haar al vaker zien staan en wat heeft ze een geile uitstraling. Gevraagd naar de mogelijkheden en voor het standaard pakket gekozen, dit kon ze volgens mij niet echt waarderen. Begon gelijk moeilijk te doen over dat als ik te groot geschapen ben ze er niet aan zou beginnen, maar ik mocht toch naar binnen. Ze draagt hele hoge hakken paar keer bijna onderuit gegaan, op de kamer had ze een heel verhaal over dat ze niet kapot geneukt wil worden voor 50eu enz enz, maar ik kon er nog net mee door.
Ik was al bijna uitgekleed en ineens sprong ze op bed allemaal geile praat en begon ze met een striptease (hele aparte switch ineens). Ze heeft een heel mooi lichaam vooral haar borsten vind ik prachtig.
Sex was verder vrij standaard, tijdens doggy positioneerde ze haar lichaam wat apart, waardoor het wat oncomfortabel was. Laatste standje begon ze aan te dringen dat ik klaar moest komen. Kwam wel lekker klaar tijdens de sex (wat mij niet bij elke dame lukt).
Ze heeft me netjes schoon gemaakt klein praatje, ze zei half Italiaans te zijn??? (Volgens mij niet maar zal wel)

Vond het leuk voor een keer, eigenlijk niet echt bijzonder, kan wel zien dat je met haar een geweldige beurt kan hebben, zal wel echt aangaan vanaf 100 eu.
 
Heb haar ook eens bezocht, en een enerverende beleving met haar gehad, denk 1 van de beste ever in mijn wandel carrière.
Na praatje gemaakt te hebben wel een € 150 betaald, was zeker de moeite waard.
Mijn ervaring is wel degelijk als ik bij het praatje aan het raam, soort van "klik" merk zeg maar, ik meestal wat meer in de dame "investeer". Dat loont 99x van de 100 zeker.
Goed te lezen dat ze erin, in haar ad staat vanaf 12 uur, echter zie haar eigenlijk in de middag uren zelden, wel een lege kamer, geen attributen of iets bij haar haar.
Wanneer heb je de meeste kans dr te treffen, of beter een afspraak telefonisch met haar plannen?
Iemand idee tot wanneer ze in december hier is ivm de komende feestdagen, zijn de meesten toch terug naar hun thuisfront?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame na jaren eindelijk voor het eerst bezocht omdat de dame die ik eigenlijk wou bezoeken al naar huis was. Na korte babbel aan het raam naar binnen. Korte babbel snel uitkleden en liggen. Hier komt ze wat kusjes in je nek geven en laat je aan haar lichaam zitten ... ze heeft wel een lekker figuur. Daarna cd erom en ze begon met pijpen dit heeft ze maximaal een klein minuutje gedaan echt een flinke tegenvaller en ik wist al hoe laat het was dus heb er niks van gezegd om de sfeer niet te verpesten maar was er al klaar mee. Daaena missio waarbij ze zo ligt dat je niet hard kan gaan dus maar doggy en ook hierbij zit ze zo dat je geen tempo kan maken. Snel cd af en vragen of het met de hand kon. Dit deed ze wel lekker met olie en dat lekkere figuur als uitzicht. Klaargekomen en snel aangekleed en binnen veel te korte tijd weer buiten in de kou.

Heel jammer het is een lekkerding en na al die jaren de gok genomen te hebben had ze met een goede service er een vaste klant bij kunnen hebben maar helaas is dit zeker niet het geval.

Herhalingsgevaar 0.0%

Groet,

The Fishermen
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net bij Nella geweest, weer top als vanouds.
Vandaag Ruysdealkade 135 links.
Andere dagen kan het op 141 zijn, niet te missen vanwege haar naamkaartje.
Plan is 4 weekjes hier te werken.
Bij binnenkomst beetje tongend verwelkomt.
Na opfrissen wat speels elkaars body verkent, o.a. mijn tegels heerlijk laten teassen.
Over naar langdurige intense pijpsessie ZC.
Ook haar mogen verwennen in 69, waarbij se toch wel gevoelig op reageerde.
Dan wordt het tijd voor verschillen standjes. Uiteindelijk met wat poppers met een uitvoerige handjob intens klaargekomen.
Zeker snel weer na toe, is en blijft wel 1 van mijn favoriete dames momenteel
 
Laatst bewerkt:
Heb haar al vaker zien staan en wat heeft ze een geile uitstraling. Gevraagd naar de mogelijkheden en voor het standaard pakket gekozen, dit kon ze volgens mij niet echt waarderen. Begon gelijk moeilijk te doen over dat als ik te groot geschapen ben ze er niet aan zou beginnen, maar ik mocht toch naar binnen. Ze draagt hele hoge hakken paar keer bijna onderuit gegaan, op de kamer had ze een heel verhaal over dat ze niet kapot geneukt wil worden voor 50eu enz enz, maar ik kon er nog net mee door.
Ik was al bijna uitgekleed en ineens sprong ze op bed allemaal geile praat en begon ze met een striptease (hele aparte switch ineens). Ze heeft een heel mooi lichaam vooral haar borsten vind ik prachtig.
Sex was verder vrij standaard, tijdens doggy positioneerde ze haar lichaam wat apart, waardoor het wat oncomfortabel was. Laatste standje begon ze aan te dringen dat ik klaar moest komen. Kwam wel lekker klaar tijdens de sex (wat mij niet bij elke dame lukt).
Ze heeft me netjes schoon gemaakt klein praatje, ze zei half Italiaans te zijn??? (Volgens mij niet maar zal wel)

Vond het leuk voor een keer, eigenlijk niet echt bijzonder, kan wel zien dat je met haar een geweldige beurt kan hebben, zal wel echt aangaan vanaf 100 eu.
Dus als je groot geschapen bent dan mag je haar voor 100 EUR wel kapot neuken? Ik heb de indruk dat deze DVP eigenlijk liever niet voor het instaptarief aan de slag wil en dat naar de 100 probeert te trekken.
 
Och daar zitten de meeste dames niet op te wachten. De 50 euro klanten willen het meest, kosten de meeste energie en zijn vaak de grootste klagers of meer simpele schrijvers met vaak wat minder empathie, de goede natuurlijk daargelaten.
 
Afgelopen Zondag middag haar op Ruysdealkade bezocht.
Gistermiddag zag ik haar in de Geleenstraat staan.
Ze wisselt nog regelmatig van locatie.
Normaliter vertelde ze me vorige week nog dat ze veelal overdag in Adam werkt en dan naar de avondshift in Den Haag gaat.
Mijn ervaring met haar was weer uitmuntend te noemen, blijft toch wel een favoriet van mij gezien haar uitgebreide service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan