Recensie Nelli, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week kende ik weinig dames, dus dat werd gokken en Nelli uitgezocht. Foto's komen overeen, alleen tel wel een aantal jaar bij de leeftijd op. Communicatie is in engels.
Nelli komt rustig en relaxed over en mijn kledingwens was geen issue. Je mag haar overal aanraken en ze maakt af en toe best een wilde indruk tijdens de actie. Ze probeerde een paar keer echt op mijn fetish in te spelen wat mij extra wild maakte. Qua sex en inspelen op mijn fantasie zal ik 5 sterren hebben gegeven.
Na de actie waren nog 10min over en had nog een rugmassage verwacht. Echter ging Nellie naast me liggen, hoofd tegen mijn schouder en ze deed haar ogen dicht en gaf aan dat ze wat moe was. De laatste 10min was dus een beetje op bed liggen de tijd uitzitten wat ik toch wel een minpunt vond. Vandaar een ster minder als beoordeling.

Opzich een prima dame om te bezoeken en kan volgens mij hoe relaxed ze overkomt weinig fout gaan. Voor mij echter geen herhalingsgevaar.
 
Vorige week bij Nelly geweest, idd iets ouder dan 29 schat ik in, spontane vrolijke dame die bij vlagen behoorlijk wild tekeer gaat ja, voor mij wel een herhaling waard,misschien zelfs wel met vriendin Ella er bij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan