Recensie Nelly, Den Haag, Doubletstraat 25 k10 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
01/01/23
12
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond bij Nelly geweest, Na mijn vaste DVP Jazmin (met Z ja) een van mijn favoriete DVPs in de Doubletstraat. Nadat ze mijn pik had gewassen begon ze me staand af te trekken. Daarna op het bed verder. Ik ging op mijn rug op het bed waarna ze me heerlijk pijpte. Ook mijn ballen likte ze. Echt een heerlijke pijpbeurt was het. Daarna kwam ze met haar tieten op me een gaf me een tietfuck.

Toen ik er klaar voor was maakte ze haar kut met mooie lange schaamlippen open. Ze ging er goed voor liggen met de benen heel wijd, waarna ik haar in missionaris maximaal diep kon neuken. Ik had haast en kwam al snel klaar.

Zoals altijd was Nelly in een goed en vrolijk humeur. Ik ben niet meer dan 20 minuten binnen geweest en heb haar 50 euro betaald. Al met al een goed ervaring en ik zal haar zeker nog een keer bezoeken.

Ze gaat overigens over twee weken precies naar de DomRep en blijft vier maanden weg
 
Dame is Dominicaans tussen de 40 en 50 jaar. al al heel wat jaartjes actief in de Doublet. Herkenbaar aan bril
Ik dacht dat er al recensies over haar geschreven stonden maar ik kan er niks van terugvinden.
 
In de Doubie ja. Kamernummer weet ik niet. Achterin de eerste van de twee passages in de rechterkant van de straat, komend vanuit het centrum (bij het standbeeld en taxistandplaats en dus niet de kant met de twee pisbakken) Ze heeft een bordje met 'Nelly' op haar raam/deur. En ik heb het over de passage met de donkere/smalle gangetjes en niet die andere, helverlichte passage met de brede gangen.
Duidelijker kan ik het niet zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan