Recensie Nemises, Eindhoven, Baekelandplein 2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zwelgje

Wandelaar
59
09/03/22
41
4
Vriendelijke waarschuwing. Maak geen gebruik van de diensten van deze dame. Slechtste ervaring ooit. Verbaal agressief. Ben onverrichter zaken weggaan. Zit er al tijden. Blond slank lichaam en meestal in zwarte string
 
Is dat niet toevallig de beruchte Kristina die vroeger op nummer 16 werkte? Ze zegt meestal dat ze Italiaans is maar ze is 100% Roemeens.
Dat zou goed kunnen. Ik wandel al geruime tijd op het plein. Kan me niet herinneren dat ze op 16 zat. Roemeens dat geloof ik wel. Ze zit er al langer. Nooit eerder gebruik gemaakt van haar diensten. Misschien door de recensies van mede wandelaars. Maar gisteren bij gebrek aan aanbod toch voor de bijl gegaan. Kijk soms heb je een klik met een dame soms niet. Maar hoe zij haar klanten behandeld. Ik snap niet dat ze het zo lang volhoudt
 
Dat zou goed kunnen. Ik wandel al geruime tijd op het plein. Kan me niet herinneren dat ze op 16 zat. Roemeens dat geloof ik wel. Ze zit er al langer. Nooit eerder gebruik gemaakt van haar diensten. Misschien door de recensies van mede wandelaars. Maar gisteren bij gebrek aan aanbod toch voor de bijl gegaan. Kijk soms heb je een klik met een dame soms niet. Maar hoe zij haar klanten behandeld. Ik snap niet dat ze het zo lang volhoudt
Ik heb ook een verschrikkelijk tijd bij haar gehad (en €200 lichter geworden). Ze is gewoon een geld wolf die met niks doen geld wilt verdienen. Ze klopt soms nog zeer agressief op het raam als ze me ziet. Zij is wellicht de ergste ervaring die ik ooit op het plein heb gehad (zelfs erger dan Karla).
 
Haar zus (alexandra?) werkt er ook zat heel lang op 23 rechts met zwart lang haar, net zo erg als zij. Blijkbaar hebben ze die allebei al eens de straat gewezen omdat ze geld hadden gestolen van klanten vandaar dat ze niet meer op haar oude nummer zit maar nu op nummer 2.
Zijn beroemd om hun waardeloze diensten.
 
Ik ben dus niet de enige. Daar ga je never nooit meer naar toe. Maar ze zit er nog steeds wat betekent dat er toch elke keer weer mannen instinken. Ik wens haar 0 klandizie voor de rest van haar werkzame leven
 
Haar zus (alexandra?) werkt er ook zat heel lang op 23 rechts met zwart lang haar, net zo erg als zij. Blijkbaar hebben ze die allebei al eens de straat gewezen omdat ze geld hadden gestolen van klanten vandaar dat ze niet meer op haar oude nummer zit maar nu op nummer 2.
Zijn beroemd om hun waardeloze diensten.
En ze mag dan toch weer doorgaan???!! Nooit geweest want ze heeft een onvriendelijke en aggressief voorkomen.
Haar zus ook nooit geweest en ook niet bij karla. Vindt ik sowieso geen uitstraling hebben.
Gelukkig ga ik nergens meer naar binnen vanwege hygiene.
 
Karla? Karla is toch juist een toppertje op baekelandplein..
Ik vond haar waardeloos, na 3 minuten keek ze de hele tijd op de klok. Het pijpen stelde niet veel voor en tijdens het neuken kwam het beruchte handje. Ze had ook nauwelijks tieten dus daar kon je ook niet fatsoenlijk aan zitten. Kortom, voor mij is ze het geld niet waard. Maar de ergste dvp is ene Kristina/Michelle op 2 rechts.
 
Vriendelijke waarschuwing. Maak geen gebruik van de diensten van deze dame. Slechtste ervaring ooit. Verbaal agressief. Ben onverrichter zaken weggaan. Zit er al tijden. Blond slank lichaam en meestal in zwarte string
Inderdaad vandaag zat ze er weer had ik het forum op voorhand gelezen had ik er ook niet bij geweest. Beledigd je als klant, mag enkel aan de kont komen. Tieten en over kutje verboden en trekt je af met de hand. Nauw dat kan ik zelf ook en dat voor 50 euro. Heb het condoom af mij gehaald en vertrokken vond ze verschrikkelijk
 
Inderdaad vandaag zat ze er weer had ik het forum op voorhand gelezen had ik er ook niet bij geweest. Beledigd je als klant, mag enkel aan de kont komen. Tieten en over kutje verboden en trekt je af met de hand. Nauw dat kan ik zelf ook en dat voor 50 euro. Heb het condoom af mij gehaald en vertrokken vond ze verschrikkelijk
Net als bij die 2 spaanse wijven op 19 (met bril) en die op 24 (ook met bril).
Ik snap dat ze hun grenzen hebben, maar ze weten heus wel dat we graag billen en tieten voelen.
 
Is dat niet toevallig de beruchte Kristina die vroeger op nummer 16 werkte? Ze zegt meestal dat ze Italiaans is maar ze is 100% Roemeens.
Roemeense. Hoorde haar weleens in het Roemeens schelden toen ik haar vroeg of ze zonder condoom pijpt. In plaats van gewoon een beleefde nee, zoals andere dames doen, vond ze het nodig om te gaan schelden en zo...

Grote mond achter het raam met al die cameras daar...
 
Jup zit nu op nummer 2 rechts en op nummer 3 rechts zit alexandra of iets dergelijks met lang zwart haar dat blijkbaar familie van haar is, klopt altijd op de raam en ze komen beiden heel enthousiast over om je naar binnen te lokken. Allebei te vermijden, denk zo'n beetje wel het ergste op het plein.
Wel jammer want hebben echt een mooi figuur als je van jong en slank houd.
 
Oooh ik ben 3 weken terug bij die heks geweest. Dat schelden doet ze inderdaad meteen en ze houdt het condoom vast tijdens neuken. Dit was echt schandalig gewoon! Tevens zegt ze Italiaans te zijn maar ze spreekt duidelijk roemeens.
 
Niet te doen deze vrouw! 1 x bij haar achter het raam naar binnen geweest een paar jaar terug, was erg koud en kil binnen en totaal geen klik. Toen per ongeluk nog een x via kinky bij haar terecht gekomen, ze lokt je geil naar binnen maar eenmaal binnen begint het om extra geld vragen. Half staand van achteren gepakt met haar hand ertussen en toen maar weg gegaan. Zeer slechte praktijken voert ze uit, en ze zegt idd dat ze Italiaans is. Over het algemeen zeer slechte ervaringen met de Roemeense dvp, komen iets minder warm over bij mij ook qua service meestal snel afraffelen op een paar uitzonderingen na dan.
 
Vandaag helaas ook bij deze dame naar binnen geweest. Overall een slechte ervaring, komt geen vriendelijk woord vanaf en na 2 minuten begint ze al te zuchten. Ben zonder te neuken weer gegaan, zeker geen herhalingsgevaar. Toen ik aan het einde om haar naam vroeg gaf ze een andere naam, maar nummer, gedrag en beschrijving komt allemaal overeen met wat hierboven is gezegd, ze gaf ook aan Italiaans te zijn maar inderdaad Roemeens gescheld tussendoor. Verschrikkelijke heks.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Helaas niet op 't forum gekeken bij deze dame. Was steenkoud buiten en de gebruikelijke dames waren bezet. Ze lokte me naar binnen met geklop en enthousiaste glimlach. Had direct moeten omkeren, want ze wilde de zaken op haar kamer bespreken "omdat het zo koud was". Probeerde direct al meer tijd/geld af te spreken ben me, gelukkig gezegd dat ik maar 50 euro had. Direct commentaar dat ik meer had moeten pinnen.

De "daad" was het slechtste wat ik ooit mee heb gemaakt. Niet pijpen, want ik zou veel schaamhaar hebben (netjes getrimd op 2mm), hand continu tussen mij en haar, na 2,5 stoot "come baby come, time is over". Ik heb het condoom afgedaan en ben vertrokken, wat een heks zeg.
 
Laatst bewerkt:
Helaas niet op 't forum gekeken bij deze dame. Was steenkoud buiten en de gebruikelijke dames waren bezet. Ze lokte me naar binnen met geklop en enthousiaste glimlach. Had direct moeten omkeren, want ze wilde de zaken op haar kamer bespreken "omdat het zo koud was". Probeerde direct al meer tijd/geld af te spreken ben me, gelukkig gezegd dat ik maar 50 euro had. Direct commentaar dat ik meer had moeten pinnen.

De "daad" was het slechtste wat ik ooit mee heb gemaakt. Niet pijpen, want ik zou veel schaamhaar hebben (netjes getrimd op 2mm), hand continu tussen mij en haar, na 2,5 stoot "come baby come, time is over". Ik heb het condoom afgedaan en ben vertrokken, wat een heks zeg.
Dit doet ze bij iedereen, echt iedereen. What the fuck
 
Het is inderdaad lachwekkend en zeker wanneer je haar gedrag vergelijkt me dat van sommige andere dames die volledig opgaan in hun telefoon en geen oog hebben voor het wandelende publiek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.602
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan