Neuken VS gepijpt worden wat vinden jullie lekkerder?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben toch meer van het neuken. Kan je lekker domineren en tempo bepalen. Heb ook veel wrijving en tempo nodig om te kunnen klaarkomen.
Plus je bent niet heel lang bezig met een dame, dus pijpen leidt vaak niet tot een orgasme. Het lastige met pijpen is ook dat sommige dames niet zonder condoom doen en niet iedereen doet het goed en de meeste (knappe) dames doen geen CIM.

Maar de beste sessies in mijn leven waren wel pijpsessies. Was net begonnen met werken (stressvolle, vermoeiende baan ook) en leefde toen samen met mijn vriendin die studente was. Zij had vaak vrije dagen en een wat relaxeder leven. Maar toen ik gestressed vermoeid thuiskwam kreeg ik de beste pijpbeurten.

Lekker op de bank zitten, zij naast me en lekker relaxed, zonder haasten genietend pijpen. Dat waren de beste pijpbeurten. Vaak ging ik ook haar broekje omlaag trekken en haar billen en voeten kneden/masseren terwijl zij aan het pijpen was, heerlijk. Maar de orgasmes waren ook ongelooflijk, letterlijk alle stress en vermoeidheid wist ze eruit te zuigen tot aan de laatste druppel. Geen enkel neukpartij kan daar tegenop.
 
Een pijp beurt kan ik wel waarderen , tegenwoordig kan ik het heel goed uitstellen ,dus een pijpbeurt kan eventueel zomaar een uur duren zonder klaar te komen. maar wel het gevoel te hebben dan als ze net iets vlugger, of anders gaat, je een volwassen man van 3 hoog van zijn brommer spuit, dat bedoel ik met goed pijpen.
Maar een cowgirl zal ik niet afslaan , zeker als het uitzicht ook nog eens goed is, en dan is het punt van niet omkeren snel bereikt .
 
Gepijpt worden zonder, absoluut. Kan mij niet lang genoeg duren, mits vol overtuiging. Beffen vind ik geweldig, afwisselen of combineren, des te beter! Wandelen zonder goede, lange pijpbeurt is voor mij geen herhaling.

Als de dame van pijpen net zo wild wordt als ik, nóg lekkerder!

"Probleem" bij mij is wel, ik kom dan verdomde lastig klaar. CIM/COF is dan ook niets voor mij.

Ik wil het écht afmaken door te neuken in het liefst meerdere standjes, daarom heb ik vaak niet genoeg aan uurtje 🙄 😖
 
Gepijpt worden zonder, absoluut. Kan mij niet lang genoeg duren, mits vol overtuiging. Beffen vind ik geweldig, afwisselen of combineren, des te beter! Wandelen zonder goede, lange pijpbeurt is voor mij geen herhaling.

Als de dame van pijpen net zo wild wordt als ik, nóg lekkerder!

"Probleem" bij mij is wel, ik kom dan verdomde lastig klaar. CIM/COF is dan ook niets voor mij.

Ik wil het écht afmaken door te neuken in het liefst meerdere standjes, daarom heb ik vaak niet genoeg aan uurtje 🙄 😖
Als je daar dan nog "de dame langzaam uitkleden" aan toe voegt is het helemaal af!
Voor mij ook langere dates met alles-erop-en-eraan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan