Recensie New exotic Bethany, Deinze 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

walknwalker

Newbie
1
11/01/24
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-exotic-bethany-sexy-latina-lekker-anaal.html
Totale kosten (in euro)
150 (100+50 extra voor Anaal)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste medewandelaars

Vandaag een bezoekje gebracht aan deze dame in Deinze.

Afspreken ging zeer vlot via sms, alles in het Nederlands tot ik aankwam. Toen bleek echter dat ze zeer miniem Engels kon. Nochtans haar profiel vertelde me dat ze NL, Eng, of Spaans. Enkel het laatste dus...

Zag ik daar een bui hangen... Helemaal niet.

Wat een verschijning! Exact dezelfde van op haar foto's en ze heeft een voor mij althans een zeer aantrekkelijk snoetje! Via google translate toch vlot mijn wensen kunnen bespreken. Zonder twijfelen begon ze meteen op een tedere manier aan haar ding.

Lang geleden dat iemand me zo sensueel tongzoende. Hier en daar liet ze langzaam en kledingstukje uitglijden... "Wow" was het beste woord die ik toen kon verzinnen. Ze is niet de grootste maar heeft alles perfect op proportie. Perfect mooie borsten, maar dan dat kontje... Perfect egaal, geen 1 striem te zien, zijdezacht, "the perfect ass"...alsook weeral een 'wow'...

Na al het geil gelebberd over ons beide lichamen, presenteert ze haar kontje richting mijn gezicht. Het was duidelijk dat ze wou gelikt worden. Beide gaatjes werden bewerkt, zowel met tong als vinger(s). Hier genoot ze van, overduidelijk! Mijn tong deed het werk en ze veranderde stelsel matig van facesitting to een heerlijke 69. Wat een zicht had ik daar. Zeer mooi poesje die tevens nog zeer strak was, net als haar kontgaatje...

Het voorspel was zo intens en lang dat ik nadien maar direct voor extra ben gegaan, hij stond nu al redelijk op ontploffen. Nog 10 min sensuele anale gehad waarbij het schot van ver te horen moet geweest zijn. Mijn excuses daarvoor. :p

Kort babbeltje in gebrekkig Engels en google translate waarin ze vertelde dat ze morgen de laatste dag in Deinze vertoeft.

Herhalingsgevaar: zeer gevaarlijk!! :)

Voor diegene die ze nog wil bezoeken. Hurry: last 24 hours.

Hopelijk valt men eerste recensie wat mee jongens of beter hopelijk heb je er wat aan..

Grts WnW
 
Terug
Bovenaan Onderaan