Recensie New Lera, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
397
29/10/21
338
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/new-lera-4
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

De fotos zijn echt maar niet veelzeggend, toch werd ik getriggerd

blijkt dat ze echt zijn, mss iets minder dikke billen
kortom, een jonge ravissante verschijning, Moldavisch en spreekt geen letter Engels.
de date zelf was kort maar krachtig
had haar geboekt voor half uurtje maar een keer je komt is het gedaan
ze sommeerde me te douchen ondanks dat ik thuis gedouched had, begin er maar eens aan met die taalbarriere dus snel even onder de douche gestapt
toen op bed, even wat aftasten en voelen aan alle lekkernijen : mooie klein meisjesborstjes in peervorm en een klein strak kutje dat ik vlot mocht penetreren met mijn vinger, ze voelde licht vochtig aan, voldoende om goed te kunnen vingeren.
hierna op mijn rug en begon ze me te pijpen; een wilde hevige pijpbeurt maar ik kon er wel van genieten die ze na een paar minuten onderbreekt om in het Moldavisch te zeggen dat ik niet in haar mond mag komen; dat was ook niet de bedoeling. Ondertussen zit mijn middelvinger diep in haar kut te marineren, die ruikt nog de ganse dag naar het lekkers… De lekkere pijpsessie wordt verdergezet en ik denk aan mijn lelijke buurvrouw.
nog even verder en een condoom erover waarna zij gaat klaarzitten voor doggie maar hoe… haar benen ver uit mekaar zodat haar poesje mooi openspert en ik er vlotjes in kan schuiven hoewel ze erg strak aanvoelt
vanaf dan is het erg lekker beuken, afwisselend snel en trager, diep en minder diep en ze doet of ze er ook van geniet. Oja, zonder glijmiddel erin hoewel aanwezig op het nachtkastje. Na een paar minuten kom ik klaar en blijven we nog even zitten zodat mijn orgasme helemaal kan wegebben… vanaf dan is het duidelijk dat het gedaan is ondanks gemaakte afspraken via sms. Wegens taalbarriere laat ik het maar zo, de geboden waar was zeker top maar ik had tussendoor nog graag eens aan haar kutje gelikt. Ga ik daarvoor terug? Weet ik nog niet maar het zou zo maar kunnen mss binnen een paar maanden als haar Engels wat beter is geworden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan