Recensie Newstar massage, Gentbrugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hitch

Vaste klant
140
22/12/21
101
5
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren eens dit salon geprobeerd. Er deed een oudere dame. Gevraagd wie er nog was. Uiteindelijk kwam een Ying, knappe dame op t eerste gezicht.
Eens op de kamer vroeg ze direct of ik alles wou voor 150€. Ik kwam vooral voor de massage, dus heb gezegd gewoon een uur massage. Dit is geen massage maar wat gewrijf. Ze kan niet lachen, stond haar duidelijk niet aan dat ik niet wou bijbetalen. Uiteindelijk 20€ bij gegeven om eens aan haar borsten te komen. Body to body zit niet in standaard prijs. Ze zei dat alles duurder wordt en hun site niet aangepast is maar dat standaard enkel massage is (wat er moet voor doorgaan) en rukken wat je letterlijk mag nemen. Op t einde komt ze er olie over en gaat ze keihard rukken tot je komt. Zonder gevoel of teasen.
Deze zaak ligt heel makkelijk bereikbaar, maar ga er nooit meer. Is totaal z'n geld niet waard
 

https://www.redlights.be/massage/erotische-massage-in-gentbrugge.html


Deze zaak heeft geen al te beste reputatie!

Zie bijvoorbeeld ook deze recensie:

 
Wat een ramp weeral, reeds tweede Thai disaster die ik lees op één dag, na die van Rainlover in Deinze....Pff schandalig.
Het ging al jaren bergaf in de Thaise salons en sinds Corona is het alleen maar erger geworden. Echt goede Thaikes zijn zeldzaam geworden. De meeste zijn ziek in hetzelfde bedje. Centjes verdienen, ok het is hun werk, maar enige passie in hun werk is soms ver te zoeken. De meeste salons hebben hun prijs opgetrokken van 80 naar 100 €, een stijging van maar eventjes 25%, terwijl de levensduurte gestegen is met +/- 10%. De kwaliteit van het geleverde werk is soms erbarmelijk, wat voor een massage moet doorgaan is dikwijls maar wat gewrijf, de handjob die inbegrepen is in de prijs kan je dikwijls zelf beter. Als je 50 € extra betaalt voor all-in, dan is het ook nog maar afwachten wat ze effectief gaan doen. De Thaikes hebben er ook een handje van weg om de tijd te rekken. Een klassiek scenario is centjes wegbrengen, drankje halen, bakje water halen... intussen ben je al een kwartier verder en is er nog niks gebeurd. Een uur duurt bij sommige dames ook geen 60 minuten, maar eerder 50 minuten, te rekenen van het moment dat je het salon binnen gaat tot je de deur achter je dichttrekt. Ik vraag me soms echt af hoe sommige van die salons nog klanten kunnen hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan