Recensie Nicky (HU), Den Haag, Hunsestraat Rose Passage k13 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou Nou Nou mannen, wat een dag vol decepties.
Overdag naar de Doub om het nieuwe pareltje van een testritje te voorzien, helaas niet aanwezig!

Toen in de avond naar de Geleen om SiSi even lekker dubbel te klappen, helaas ook niet aanwezig (Wat aan mij lag ik was erg vroeg)
Toch een rondje gelopen en daar trof ik Nicky/Nikkie (?) aan.
Vrolijke dame, niet de jongste maar ze zag er wel redelijk uit. Instaptarief betaald en gaan.

Zij gaat zo zitten tijdens het pijpen dat je overal goed bij kan (bonus!) na een tijdje vroeg ik "Can i suck you", antwoord 20 more....Nouja, niet gedaan en dacht gelijk aan de avond ervoor met SiSi waar het wel kon (en hoe!!))

Mijn aandacht verslapte en dat merkte Nicky, hoewel ze erg haar best deed -werkelijk waar- zal ik niet snel meer van haar diensten gebruik maken.

Al met al : mijn eigen schuld, ik had later moeten afreizen naar de Geleen.
Ik kan mij voorstellen dat er broeders zijn die lekker gaan op haar, echter ben ik van mening dat er op zowel Doub als Geleen veel betere kwaliteit te treffen is.

Oja ze vertelde mij dat ze morgen een maand op vakantie is.

Zij die hebben geneukt, groeten U!
Opperman
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een keer de stoute schoenen aangetrokken en bij nicky een instapgedaan. Wat een mooi lichaam voor een vrouw van haar leeftijd. Service was ook top lekker body2body opgeilen om hem vervolgens goed hard in het mondje te nemen dat deed ze prima geen gekke trucjes gewoon normaal goed. Daarna heerlijk missio en gefinisht (zoals gewoonlijk) in doggy waarbij je die heerlijke kont goed ziet bewegen.. wauw
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wie jarig is trakteerd dus heb ik deze dame vandaag maar getrakteerd op een goeie beurt.
Vandaag was het body2body opgeilen iets langer waardoor me lul alleen maar harder werd dus maar snel over gegaan naar het pijpwerk wat ze prima doet speelt lekker met der tong tijdens het zuigen. Daarna was het tijd voor missio om die gigantische tieten nog een goed te bewonderen en afgesloten met doggy lekker hard stoten zodat die kont heerlijk mee trilt. Was weer top👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan