WHEM Nicky Huize Sandra

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

any6

Newbie
5
01/12/21
1
Was iemand al bij Nicky in Breda? Vorige keer had ze zich voorgesteld, leuk koppie maar ik had voor Mila gekozen. Volgende keer wil ik naar Nicky als ze leuk is?
 
Nicky is een fijne meid. Doet aan tongzoenen, maar is erg op veilig gesteld en je mag haar dan ook niet beffen (tip: tenzij je een beflapte meeneemt) en ze pijpt dus ook allleen met condoom. Ze is niet de slankste, maar je kunt wel heel fijn met haar kletsen en lachen.
ik heb een geweldig uur met haar gehad.
Jij bedoeld Jamilla denk ik.
Aanrader?
 
Nicky is een fijne meid. Doet aan tongzoenen, maar is erg op veilig gesteld en je mag haar dan ook niet beffen (tip: tenzij je een beflapte meeneemt) en ze pijpt dus ook allleen met condoom. Ze is niet de slankste, maar je kunt wel heel fijn met haar kletsen en lachen.
ik heb een geweldig uur met haar gehad.
Jij bedoeld Jamilla denk ik.
Aanrader?
Goed om te horen , en kloppen de foto's ook ?

Doet ze ook deeptroath?
 
Werkelijk al je berichten op dit forum zijn tot nu toe deze vraag op diverse plaatsen geweest.

De eerste keer was ruim twee maanden geleden. Straks is ze alweer weg voordat je je antwoord hebt.

Misschien eens zelf de stoute schoenen aantrekken? Je kunt altijd nog nee zeggen en een ander kiezen of weggaan als je daar vooraf duidelijk over bent.
 
Gezien in voorstelrondje.

Holy sh*t, wat een hoop chagrijn kwam er binnen. Zelden zo ongeïnteresseerd en onvriendelijk daar meegemaakt.

Net genoeg energie om haar naam te noemen, maar dat was het wel. Stak in het negatieve enorm af tov de andere dames.

Dag niet? Net vervelende klant gehad? Als je professioneel genoeg bent laat je dat niet aan een volgende potentiële klant blijken.

Nee, op deze manier kan ik me niet voorstellen dat ze een aanrader is.

Misschien een eenmalig gevaltje pech, maar oef, dit was 'm echt niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan