Recensie Nico, FKK Sharks, Darmstadt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nico. Een dame. Ik heb haar al héél vaak in Sharks gezien maar tot een kamergang kwam het nooit. De reden : Nico ziet er vaak als een zuurpruim uit, en Mechelen is niet echt fan van dit soort groenten.

Maar nu kwam ze zowaar spontaan naar mij toen ik in een zetel zat te nippen aan mijn cappucino met suiker. Ze vroeg of ik geen zin had in wat anders dan koffie... En ze kan wel lachen als ze wou.
Na wat discussiëren over do and don'ts en bijhorende tarieven besloot ik een gokje te wagen en naar een kamer te gaan, de eerste gisteren. Ik heb er géén spijt van gekregen.

Zoals al gezegd : 't is vaak een ernstig gezicht dat ze trekt. Maar als je haar meekrijgt kan ineens vanalles... Ik liet haar eerst de bedlakens spreiden, ik hou overigens wel van dames die de lakens uitdelen.
rolleyes.gif


Dan kwam ze tegen mij aanschurken toen ik tegen de muur stond. Ze had haar schoenen nog aan waardoor ze even groot was als mij. Tongzoenen was eerst matig met het tipje van de tong maar na wat aansturen -laten voelen wie de baas is- ging het veel beter.

We kropen het bed op, voor een lange pijpbeurt. Dit was subliem, de beste pijpbeurt sinds lang! Dit had ik niet verwacht. Het had niet veel gescheeld of ik was zo al gekomen...

Dan toch maar overgegaan op neuken : zij op mij, ik achter haar, ik op haar en uiteindelijk zij weer op mij. Knal en 't was gedaan. Super!

Ze heeft mij eens goed gemasseerd daarna, en de nodige koetjes en kalfjes werden er bij gehaald. Kwestie om een sfeertje te creëren om naar beurt twee te gaan.

En beurt twee was even goed, ik kan het nog als de dame maar mee wil. Dit was een serieuze meevaller.

Nico is een meid die wat breder is, al zou ik haar nu ook niet echt dik noemen. Ze zit meestal achteraan de bar. Voor herhaling vatbaar.
wink2.gif
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan