Recensie Nicol, Bei Sara, Würselen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
148
13/02/22
109
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op vrijdagochtend voor het eerst een bezoek gebracht aan Bei Sara. Op zich een aardige line up; 3 jonge skinny Roemeense dames en 2 milf types. Gekozen voor Nicol, 1 van de skinny Roemeense.

Prima date, doet wat ze moet doen, niet meer niet minder. Lang oraal voorspel en afgemaakt met haar on top. Je wordt goed geneukt door haar! Niet exceptioneel goed, waar betaal je nog €80 voor 3 kwartier! Minpuntje is de taal barrière.

Volgende keer ga ik voor het type milf en daarna gaan we eens trio proberen. Ook waarom hebben zij schappelijke prijzen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goede ervaring met Nicol, onlangs een half uurtje bij haar geweest. Na het douchen eerst elkaar een beetje opgegeild op bed, waarna ze mij begon te pijpen tussendoor nog ff haar gebeft en ff cowgirl genomen waarna ze mij weer begon te pijpen uiteindelijk over haar borsten klaargekomen omdat ze helaas niet wilt dat je haar mondje komt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://www.beisara.de/team/sedcard-anfaengerin-nicol-76429.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was onlangs in de buurt en ben toen eens gaan kijken wie er aanwezig waren
Ola en Nicole, gekozen voor Nicol omdat ik haar al kende van mijn trio en ik wilde haar 1 op 1 meemaken, en het viel me bij het voorstellen ook al op dat ze onder haar korte satijnen badjas niks aan had.. geil

Na de de standaard dingen op bed gaan liggen, begonnen met zoenen en al snel ging ze steeds meer richting mijn lul met haar mond, ze draaide haar kutje richting mij en begon mij lekker te pijpen (ballen gaf ze ook aandacht aan 😋) terwijl ik haar deed vingeren.

Na een tijdje haar kutje op mijn mond gezet en 69 gedaan, daardoor ben ik best wel intens klaargekomen..
Daarna bood ze massage aan en die was prima.
Ze vroeg of ik zin had in nog een ronde, aangezien ik een beetje moe was en al intens klaar was gekomen wist ik niet of neuken er nog in zat.
Maar tijdens het trio had ik haar wel geneukt en dat was wel lekker

Uiteindelijk ben ik weer tussen haar benen gaan liggen en begon ik haar te beffen, ook geprobeerd haar te rimmen, dit mocht wel maar tegelijkertijd hield ze het ook een beetje tegen.
Uiteindelijk is ze volgens eigen zeggen klaar gekomen, ik lag uiteindelijk weer op mijn rug en ze begon opeens mijn ballen te likken en mij af te trekken… Toch weer klaar gekomen haha.. toen heb ik me opgefrist en ben ik weer gegaan.

Nicol is een aardige meid/vrouw maar ze kan wel iets verlegen overkomen maar na een tijdje komt ze wel los.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan