Recensie Nicol, Dennenhof, Mol 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
625
19/11/21
381
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nicol-xx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beetje erg gare tent. Afspraak was 3 keer naar achteren geschoven en vervolgens kom ik daar moest ik nog een 10 min wachten. Vroeg of ik binnen mocht wachten. Kwam ik aan de bar gedeelte waar 10 kerels zaten allemaal oostblokkers 😫.

Eenmaal op de kamer was het best prima. Staat een douche in de kamer. Kon voor en na douchen.

Afspraak wordt via een operator/booker gemaakt. pzc +20 euro maar bij een uur 150 euro was het incl. Blijkbaar was dat niet bedoeling volgens de dame.

Op foto 8 en 14 lijkt ze het meest op. Het is een aantrekkelijke leuke dame maar toch ietjes minder mooi als op de foto's. Toch vind ik het nog steeds een hele mooie meid. Wel een beetje gek
maar dat maakte het gezellig.

Pijpen was lekker maar kort. Vingeren mocht en haar kutje was goed nat. TZ was opzich wel ok maar niet geweldig.
Ze heeft in beide tepels een piercing en daar mocht ik lekker mee spelen met mijn tong.

Ze was moe dus kort gepijpt en wilde niet bovenop. Ik heb haar hard genomen im doggy en missionaris. Zij kreunde voluit mee. Mocht haar stevig doorpompen. Ze gebruikt helaas wel glijmiddel. Het was wel steeds maar een beetje. Ik was ook moe vooral omdat ik al het werk deed.

Hebben we tegen elkaar aan gelegen
terwijl zij een e-sigaret rookte. Ze vroeg wat ik wilde doen. we hadden nog ruim 10 min maar ik lag wel lekker zo. ff gepraat gedouched en aangekleed. Haar Engels is voldoende. Sprak ook veel in haar eigen taal wat ik wel grappig vond.
Opzich was het een prima ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan