Recensie Nicol, ladies loft, Lingen(EMS) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Hoogwater

Wandelaar
92
23/01/24
56
20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
http://www.ladies-loft.de/team/sedcard-nicole-111393.html
Totale kosten (in euro)
90
Zondag ochtend altijd even leuk om te kijken welke nieuwe dames er zijn in de buurt op ladies.de. vandaag zag ik dat Nicol aanwezig is bij ladies loft in Lingen. Ze is daar voor de eerste keer en de foto's zien er goed uit dus daar even langs gegaan. Altijd lekker om zondag ochtend even een potje te neuken😀.
Bij binnenkomst viel al gelijk op dat ze wat ouder is dan dat er op de site vermeld staat maar ze ziet er nog steeds goed uit vind ik. Het begon allemaal een beetje rommelig omdat ze de prijzen niet wist en andere dingen nog moest uitzoeken. Op de site staat dat ze tongzoenen doet en dat ze een strapon heeft maar de eerste deed ze niet en de 2de had ze nog niet mee. Uiteindelijk afgesproken voor een half uurtje en pijpen zonder condoom. We zijn lekker op bed gaan liggen en ze heeft mij lekker een beetje afgetrokken en daarna een lekkere pijpbeurt gehad. Ze is boven op mij komen zitten en ze is lekker los gegaan wat echt lekker was. Daarna over gegaan naar missionaris en het lekker afgemaakt. Ze is een leuke geile kleine dame waar je plezier mee kan hebben. Als ik nog tijd heb aankomende week ga ik er nog wel even langs.

Bijlagen

• Screenshot_20251130_114731_DuckDuckGo.jpg
    Screenshot_20251130_114731_DuckDuckGo.jpg
    97 KB · Weergaven: 1
Terug
Bovenaan Onderaan