Recensie Nicola (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 11

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumcummer

Newbie
4
28/03/24
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Zaterdag eens een bezoek gebracht aan Nicola een mooie kleine, slanke Roemeense vrouw van ongeveer 1m55 lang.
Ik schatte haar zo'n 22 jaar jong met een schattig lief gezichtje met blond krullend haar tot op haar schouders.
Haar borstjes zijn een kleine B-cup en wat zacht hangend, maar wel lekker speelbaar.

Eerst allebei een wasje gedaan vooraf zoals het hoort.
Daarna mocht ik haar eerst lekker beffen en voelde dat ze dit wel lekker vond, dus het duurde dan ook niet lang dat ze trillend klaar kwam. Ik bleef nog doorlikken tot ze het niet meer hield en het te gevoelig werd voor haar.

Daarna pijpte ze heel erg lekker en mijn paal was dan ook bikkelhard geworden. Op het laatst nog even 69 gedaan, daarna kwam ze bovenop en bereed mijn paal lekker.
Toen heb ik het tempo stevig opgevoerd terwijl zij bovenop mij lag. Ik neukte haar stevig door en ze zat daardoor weer dicht tegen een orgasme aan. Net voor ze bijna haar 2e orgasme kreeg schoot er een kramp in mijn kuit en moest ik even stoppen. Daarna nog standje gewisseld en haar doggy gepakt langs achter en niet veel later ben ik zelf heel lekker klaargekomen. Het condoom zat aardig vol. Prima beleving gehad bij Nicola. Een lieve Roemeens meid met een mooie ondeugdelijke blik. Nog een klein babbeltje achteraf en dan weer voldaan naar huis.

Afgelopen zondag 1e paasdag is ze voor 10 dagen vertrokken naar haar familie in Roemenië. Ze komt rond de 10e of 11e april weer terug.
 
Ik ben in de 2e helft van 2021 (dus kort na de 2e corona-sluiting) vaak bij haar op bezoek geweest en kan bovenstaand volledig bevestigen.
Inderdaad, (toen ook nog pas begonnen) lief, met een ondeugdelijke blik, die probeert altijd goed werk te leveren.
Nicola is vaak bezet, dat is altijd een goed signaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan