Nicola

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brutes

Wandelaar
36
03/09/21
8
Gisteren fietste ik door de nieuwstad en zag ik op de kamer van Nicola een dame met een bril zat. Kan iemand mij vertelen of Nicola dat is en nu een bril draagt of was het een andere dame. Ik heb haar al aantal weken niet meer gezien. Als het Nicola is ga ik deze week gelijk bij haar langs. Weet iemand het?
 
Gisteren fietste ik door de nieuwstad en zag ik op de kamer van Nicola een dame met een bril zat. Kan iemand mij vertelen of Nicola dat is en nu een bril draagt of was het een andere dame. Ik heb haar al aantal weken niet meer gezien. Als het Nicola is ga ik deze week gelijk bij haar langs. Weet iemand het?
Nicola is helaas gestopt
 
Jaren vaste klant bij haar geweest en daarna door veel drukte niet meer geweest helaas. Ze kon erg goed pijpen en in 69 befte je haar altijd klaar iig dat deed ze doen geloven. Jammer dat ik haar de laatste periode niet meer heb bezocht anders had ik haar nu ook prive kunnen bezoeken.
 
Nee die komt niet meer terug in de nieuwstad. Als ze al opzoek is naar nieuwe klanten dan plaats ze wel een advertentie op sexjobs. Dat deed ze ook tijdens corona.
 
Terug
Bovenaan Onderaan