Recensie Nicole, 2pg2k2 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike072

Vaste klant
223
02/10/22
68
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Nicol geweest, ze is nu 2 weken werkzaam op de Dam. Ze viel mij nu pas op, maar ze heeft nu ook een goede kamer.
Half Grieks, half Engels en in het bezit van een paar geweldige borsten. Ze is ook gewoon een gezellige prater
Sex is bovengemiddeld voor de Dam!
Zeker herhalingsgevaar, of ze extra's doet weet ik nog niet. De eerste keer bij een nieuwe dame doe ik altijd het standaard menu.
 
Vanmiddag even geweest, mooie vrouw lekkere B cup, zijn zeker geen D maat voor zover ik het bekijk.
Pijpen alleen het topje geen diepe halen doet helaas geen pzc.
 
Potverdorie ze heeft me van drie keer al drie keer laten finishen, ze doet ergens iets goed. Dat is voor mij niet gebruikelijk.
Ze heeft overigens een C cup heb er maar gewoon naar gevraagd en het is een mooi stel borsten de hele dame is mooi trouwens.
Leuke dame lekkere sex en geen klokkijker, ze heeft meestal mooie lingerie aan en is leuk in de omgang. Als ik vrij was en tien jaar jonger had ik het wel geweten.
So be Nice to her
 
Potverdorie ze heeft me van drie keer al drie keer laten finishen, ze doet ergens iets goed. Dat is voor mij niet gebruikelijk.
Ze heeft overigens een C cup heb er maar gewoon naar gevraagd en het is een mooi stel borsten de hele dame is mooi trouwens.
Leuke dame lekkere sex en geen klokkijker, ze heeft meestal mooie lingerie aan en is leuk in de omgang. Als ik vrij was en tien jaar jonger had ik het wel geweten.
So be Nice to her
Je hebt smaak! 👍
 
Ook langsgeweest vandaag. Ze vertelde dat ze hiervoor in London gewerkt heeft. En is ze 40 jaar. Mooie vrouw en zeer vriendelijk. Knappe stel borsten inderdaad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zou haar zeker geen 40 geven had geschat 30-35.
Vanavond ook bij haar geweest, nog even over het pijpen gehad ze heeft me twee keer over de finish gekregen met 69. Ergens doet ze het dus toch goed voor mij zonder heel diep te gaan. Complimentje dus maar denk dat eenieder het verschillend ervaart. En die borsten blijven echt mooi om te zien.
Het niet klaarkomen ligt vaker aan mij dan aan de inzet van de dame.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuw voor mij. Ik val normaal niet zo op de Milf-achtige types, maar hier ga ik terugkomen!
Deze dame kan hemels pijpen, veel afwisseling en wat een tongwerk. Ronduit prachtige borsten, prima billen. We hadden ook een goede klik, nog even zitten praten. Wel een van de betere op de Dam naar mijn mening.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nicole bezocht vorige week. Jammer dat ze rookt maar ja overheen gestapt. Ze pijpt als de beste, ze doet dat erg lekker met gevoel. Vroeg of ze langer door wilde gaan, daarna kwam ze op me zitten, bewoog lekker mee, ik kon lekker met haar borsten spelen en spoot het condoom vol.. ze is half engels en grieks woont in Engeland.
 
Nicole bezocht vorige week. Jammer dat ze rookt maar ja overheen gestapt. Ze pijpt als de beste, ze doet dat erg lekker met gevoel. Vroeg of ze langer door wilde gaan, daarna kwam ze op me zitten, bewoog lekker mee, ik kon lekker met haar borsten spelen en spoot het condoom vol.. ze is half engels en grieks woont in Engeland.
Lekker! welke kamer? is het die kamer met glazen deur tegenover gang 2? 23k4?
 
Voor de eerste keer bij Nicole binnengestapt, kan niet anders zeggen zeer relaxt, gekozen voor sex met de optie tot beffen. Nicole was lekker aan het dansen op de lekkere muziek, daarna eerst haar verwend en daarna een soort sloppy blowjob, heel apart maar wel lekker, uiteindelijk klaargekomen in haar heerlijke pussy. wat me het meest opwond was haar heerlijke Engels, het sensueel uitspreken van darling en nog diverse typische Engelse woorden. Gewoon sexy. Leuke meid voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intussen al vaker geweest, leuke vrouw mooie ogen, heerlijke kont en de rest eigenlijk ook. 😉

Zal niet in herhaling treden maar de sex is prima.
 
Vanmiddag ff bij Nicole geweest, recht toe recht aan. Dat had ik gewoon even nodig. Locatie mag aangepast worden naar 2pg2p2 (pleintje).
Verder heel weinig ramen bezet en veel ramen met bordjes te huur
 
Voor de tweede keer bij Nicole binnen gestapt, wat een enorm lekkere en leuke dame. heerlijke bips en borsten. Is een kamer op geschoven nu P3. Nicole is enthousiast, netjes en doet je graag een plezier. Beffen (van frisse kutje) geen probleem, alles met cd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan