Recensie Nicole, Breda (vh Haarlem, Amstelveen, Zoetermeer, Amsterdam) 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
850
02/07/21
2.363
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4869810-nicole
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezoekdatum: 12 juni 2019

Ik ken Nicole sinds de zomer van 2019 en mijn teller staat nu op 10 bezoeken bij haar in Amstelveen. Nicole is exact zoals haar foto's; knap, slank en petite. Ze is lief en relaxed en geeft mij iedere keer een gevoel alsof ze mijn vriendinnetje is.

Vanavond zag ik dat ze weer terug in Amstelveen was en heb ik gelijk een afspraak gemaakt. Bij binnenkomst was ze blij mij weer te zien. In de slaapkamer hebben we een uitgebreide voorspel gehad waarbij ze oprecht van genoot. Douchen doe ik altijd thuis voordat ik iemand bezoek dus gelijk over gegaan tot actie. Wat wij met elkaar deden blijft tussen ons maar het was een heerlijke vrijpartij waarbij we allebei intens van hebben genoten. We hebben nog een tijd daarna over van alles en nog wat nagekletst. Nicole gaf geen enkele aanstalten dat ik weg moest dus besloot ik zelf na een tijdje om naar de douche te gaan en me aan te kleden.

Samengevat: Nicole is een prachtige lieve meid die van respectvolle heren houdt. Als je ook nog fris en schoon bij haar binnenkomt dan krijg je absoluut waar voor je geld. Nicole geeft een echte GFE mits er uiteraard een wederzijdse klik is.

Herhalingsgevaar 100%!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nicole is weer terug in NL. Ik moet eerlijk zeggen, ik was haar al wel een beetje "vergeten". Ze is er niet meer zo regelmatig als voorheen. Op het voormalige HKRS platform al meerdere malen recensies over geschreven, maar wat is zij toch heerlijk puur. Niet (meer) zoals op de foto's, maar wel gewoon lekker slank/petit, schoon en prettig in de omgang. Ze liet me al snel vergeten, dat ik haar vergeten was ? Was weer een heerlijke ervaring. Ze kan geweldig masseren en weet de sfeer er goed in te krijgen. Al met al een erg fijn weerzien!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar twee jaar geleden voor het laatst gezien. Nog steeds een mooie petite vrouw. De leeftijdsindicatie die @Omdatikhetlekkervind komt dichter in de buurt dan die van @James Bianchi. Ik vind dat ze wel wat zelfverzekerder mag zijn over haar leeftijd want ze ziet er prachtig uit. Ik schrijf dit omdat ik twee jaar geleden op basis van de glamourfoto's een twintiger had verwacht wat ze natuurlijk niet meer is.

Super gfe al had ik het idee dat ze nu wel iets meer haar eigen programma afwerkt. Geen probleem want ik kwam heel heftig klaar. Is wel een herhaalbezoek waard. Meerdere eigenlijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na bijna een jaar is ze weer terug! Ze is mooi, petite, vriendelijk, geil. Voor mij een super match, daarom ga er elke keer ook meerdere keren heen. Ze zal niet zo vaak meer komen, dus ik ga er deze week zeker nog eens langs.
Afgelopen tijd was het bij veel Dames steeds net niet dus blij dat ik deze week een zekerheidje heb!
Dit is ook de eerst meid die echt goed kan masseren. Ik was ruim over tijd, maar was absoluut geen probleem.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kreeg een super lekkere (erotische) massage als opwarmertje. Een leuk detail is dat ze de muziek wisselt van new age naar house/disco op het moment dat je van buik- naar rugligging wisselt en ze de pijpbeurt inzet. Haar heupen zijn trouwens ook lekker flexibel.
Spitzenklasse!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/591441-nicole#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook bij Nicole geweest, in Nieuwegein. Eigenlijk is het meeste al gezegd maar ik zal toch maar proberen bij te dragen.

Appcontact
Bij het zoeken van contact kreeg na een kwartier al reactie, wat fijn was. Ze stuurde mij het adres met instructies hoe ik bij haar kon komen. Ze is ook aardig op de app... wat niet altijd veel zegt over haar persoonlijkheid in het echt, maar in dit geval wel dus.

Uiterlijk
Mooie vrouw. Wel duidelijk ouder dan wat je zou denken op basis van de foto's. Qua gezicht eigenlijk niet echt mijn type maar ze heeft wel een heel erg mooi petite naturel lichaam.

De date zelf
Ze is echt een expert in foreplay, naar mijn mening. Ze is heel teder en weet je goed warm te maken. Haar massagekunsten zijn top, en ze streelt je rug ook met haar borsten. Veel gebruik van haar handen, zachtjes krabben, etc. Bij mij fluisterde ze ook in mijn oor terwijl ze daarmee bezig was, wat me helemaal gek maakte. De seks zelf was vrij gewoontjes, we hebben eigenlijk alleen missionaris en cowgirl gedaan. Ze zit wel veel aan je met haar handen en zoent ook. Heel erge GFE ervaring met haar gehad. Pijpt je ook zonder problemen zc, wat in combinatie met haar foreplay erg goed bevalt. Heb haar zelf een 2e keer bezocht en het was een net zo goede ervaring.

Conclusie
Heel lieve dame, goed voor als je zin hebt om op een sensuele manier verwend te worden. Leuke ervaring en was voor mij een tweede bezoek waardig.
 
Ik heb haar ontmoet en we hebben meer dan een uur van elkaar genoten. Alles wat gemeld wordt is waar en meer. Ook dat als er een klik is dat het er dan vurig aan toe gaat. Vandaag vertrekt ze uit Amsterdam volgens mij Utrecht en uiteindelijk weer terug naar Breda
Ze is een hele lieve en zorgzame dame en verdient veel respect. Sowieso die van mij.
 
Ze is nu in Utrecht. Gisteren daar op bezoek geweest en was erg tevreden. Zou persoonlijk nog wat jaartjes optellen bij de schatting van @Omdatikhetlekkervind, foto's geven wat dat betreft niet het accuraatste beeld, foto's 6 en 8 lijken het meest. Maar bottomline is dus dat het een hele knappe lieve en geile dame is :)
 
Mag je haar ook oraal bevredigen. Maw beffen?
Toen ik haar vorig jaar bezocht, zei ze tot mijn spijt dat ze beffen iets voor oude mannetjes vond. Misschien was dit een smoes omdat ze het om wat voor reden dan ook niet zag zitten op dat moment. Zo te lezen hebben andere klanten meer geluk gehad. Ik had graag willen weten hoe haar poesje smaakt, maar helaas zat dat er niet in.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar ontmoet en we hebben meer dan een uur van elkaar genoten. Alles wat gemeld wordt is waar en meer. Ook dat als er een klik is dat het er dan vurig aan toe gaat. Vandaag vertrekt ze uit Amsterdam volgens mij Utrecht en uiteindelijk weer terug naar Breda
Ze is een hele lieve en zorgzame dame en verdient veel respect. Sowieso die van mij.
Vandaag weer langs geweest. Nu in Breda en was weer voortreffelijk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vergelijkbaar ervaring met mijn voorgangers. Top GFE. Als je een goede klik hebt dan is er veel mogelijk. Bij ons was het flink stoom geblazen met elkaar.

Enige minpuntje is dat ze tikkeltje onbetrouwbaar is met het maken of nakomen van afspraken. Kans is groot dat ze dubbele afspraken heeft gemaakt. Het is lopende band werk wat ik een beetje op afknap maar wel begrijpelijk van haar kant gezien. Ik was van plan om haar nog paar keer te bezoeken. Zij zou sowieso nog iets goedmaken vanwege 1ste afspraak.
Maar zoals verwacht heeft ze de gemaakte afspraken geannuleerd of willen verzetten. Voor mij is dat na 3 keer een no-go (n).

Nicole is een mooie vrouw van eind 30. Ze is ongeveer 156-157 lang. Haar borsten zijn fake maar supermooi. Plat buikje. Lekker nat kutje. lippen zijn opgespoten.
TZ is vol overgave. Pijpen was lekker maar mocht voor mij iets harder gezogen worden. Helaas mag je haar niet vingeren.
Tijd vliegt voorbij met haar.
 
Nieuwe tarief is al een week (dus ook doordeweeks) van toepassing, weet ik uit eigen ervaring😉.
Nicole is het in mijn optiek absoluut waard. Topdame
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jaar geleden een keer geweest en bij accute geilheid en bescheiden aanbod gisteren een nieuwe afspraak gemaakt met Nicole.
Bij binnenkomst weer overrompeld door haar schoonheid. Echt een mooie kleine dame zoals hier al vaker gemeld.
Massage was lekker en daarna het pijpen, kan me herinneren dat dit vorige keer niet echt top was maar deze keer nam ze mijn leuter lekker in de mond en gaf een prima pijpbeurt. Toen ik haar wilde beffen in 69 opende ze haar benen net niet genoeg voor mij om lekker aan de slag te gaan, alsof ze haar poes beschermde.
Dit leek ook bij het neuken te gebeuren, we hebben diverse standjes gedaan waarbij ze telkens probeerde te voorkomen dat ik diep kon penetreren. Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen omdat het zo'n lekker wijf is maar ik vond het neuken wat tegen vallen vanwege bovenstaande. Al met al een voldoende maar geen heel ruime deze keer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond gelijk in de auto gesprongen en met de ogen dicht naar Amersfoort gereden om Nicole na ruim een jaar weer te zien. Nicole is in al die jaren niets veranderd zowel qua persoonlijkheid als uiterlijk; lief, rustig, timide, bescheiden, oprecht, mooi, slank, petite en zeer goed verzorgd. Op de kamer gelijk even heerlijk staand met elkaar geknuffeld en gefriemeld maar ze wilde eerst even rustig met me bijpraten dus zo gezegd zo gedaan. Ze heeft een heel goed geheugen en wist nog veel over mij te herinneren dus dat zegt wel iets over haar. Na een tijdje begonnen we vanzelf aan de actie en het was alsof ik met mijn oude vriendinnetje aan het vrijen was. De details zal ik achterwege laten maar het was zoals altijd gewoon een heerlijke GFE. Ruimschoots over tijd en zonder enige haast ben ik met een gelukzalig gevoel huiswaarts gereden. Ondanks haar prijsverhoging blijft ze het dubbel en dwars waard!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat heerlijk om na ruim 1 jaar deze kleine dame weer in de armen te kunnen sluiten. Nicole is een schatje en verstaat op een sensuele wijze haar vak! Heerlijke massage als foreplay en daarna lekker langzaam naar het intieme deel met aandacht. Slow en sensuele GFE topper die mij persoonlijk raakt en niet snel verveeld na al die jaren. Voor mij 5 sterren 🤩 beleving en die paar extra euro's meer dan waard.
 
Jaar geleden een keer geweest en bij accute geilheid en bescheiden aanbod gisteren een nieuwe afspraak gemaakt met Nicole.
Bij binnenkomst weer overrompeld door haar schoonheid. Echt een mooie kleine dame zoals hier al vaker gemeld.
Massage was lekker en daarna het pijpen, kan me herinneren dat dit vorige keer niet echt top was maar deze keer nam ze mijn leuter lekker in de mond en gaf een prima pijpbeurt. Toen ik haar wilde beffen in 69 opende ze haar benen net niet genoeg voor mij om lekker aan de slag te gaan, alsof ze haar poes beschermde.
Dit leek ook bij het neuken te gebeuren, we hebben diverse standjes gedaan waarbij ze telkens probeerde te voorkomen dat ik diep kon penetreren. Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen omdat het zo'n lekker wijf is maar ik vond het neuken wat tegen vallen vanwege bovenstaande. Al met al een voldoende maar geen heel ruime deze keer
Zie in deze recentie dat er enigszins door Nicole op het beffen wordt gereageerd. Vingeren mocht m.i. ook niet. Twijfel een beetje, wel of niet een afspraakje plannen. Maar overige recensies zijn best lovend. Wat zouden jullie doen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik herinner me dat Nicole een jaar geleden om mn lijstje stond, dus toen ik haar weer online zag, wilde ik haar wel eens ontmoeten.
Na een paar appjes kon ik dezelfde dag nog terecht. Achteraf bleek dat ik daarmee geluk had, want Nicole is kieskeurig en zit al bijna helemaal vol met regulars.

Absoluut geen spijt gehad, wat een prachtige, lieve sensuele vrouw!
Ze is echt klein, heerlijk mooi strak lijf, slank maar niet te skinny. Omdat het de eerste keer was, hebben we rustig een uurtje opgebouwd, het was een super sensuele GFE met hartstochtelijk zoenen. Nicole genoot zelf ook met volle teugen mee. Details zal ik niet schrijven, want ze vertelde me dat ze daar niet zo prijs op stelt, dus dat respecteren we dan maar :)

Mijn lat is door de jaren heen erg hoog komen te liggen, maar Nicole komt met stip binnen in het rijtje toppertjes.
 
Twee weken geleden voor het eerst met Nicole afgesproken. In Amersfoort waar ook andere toppers met regelmaat ontvangen. Afspraak maken verliep vlotjes en op mijn verzoek het tijdstip nog wat vervroegd. Nicole is inderdaad petit en met mijn ruim 1.90 moest zij zich wel uitrekken. Eerst even op de kamer elkaar begroet, vervolgens de gebruikelijke douche en weer terug op de kamer. Nicole stelde een massage voor, prima. Duurde 20 minuten en vervolgens verkenden we elkaar. Uitgebreid pussy sliden waarbij Nicole olie via haar borsten naar beneden liet druppelen. Vele standjes en een heerlijke ontlading. Hierna nog nagepraat. Na bijna 90 minuten stond ik weer buiten. Nicole weet hoe zij je moet verwennen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Really sweet girl and really good service. All promises were kept and I availed all of her services. No cribbing and no false promises. Communication was really good as well. Overall, one of the nicest girls I have probably met. She has a really sweet smile.

I personally am quite particular about french kissing and she indulged in it whole heartedly.

Repeat risk- I'll have to think but this appointment certainly wasn't regrettable.
 
Terug
Bovenaan Onderaan