Recensie Nicole, Amsterdam, Ouderzijdsachterburgwal 3(1) 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren had ik weer eens tijd om een avondje de Wallen te checken.
Nog steeds zijn de ramen in het St.Annengebied gesloten, echter, het aanbod in de panden rond de grachten is meer dan uit de kunst. Zelfs gisteren, op een maandagavond notabene, waren gewoon alle ramen bezet! Verder zijn de laatste tijd zelfs de panden 83 en 79 aan de Ouderzijdsvoorburgwal bezet met dames. Voor het coronatijdperk waren deze ramen meestal leeg.
Nee, over het aanbod mogen we in Amsterdam zeker niet klagen. Zeker niet vergeleken met het aanbod momenteel in Duitsland waar het iedere week minder wordt en de paar dames die er nog werken ook besluiten te vertrekken.
Qua aanbod aan optische schoonheden zijn de Wallen nog steeds het non-plus-ultra in Europa. Dit werd gisteravond weer eens bevestigd door wat langsfietsende locale dames in de Bloedstraat. Hun uitspraak "wat een fucking mooie lichamen hebben die meiden zeg!" zegt wat mij meer dan genoeg.
Over mooie dames gesproken, daartoe behoort zeker ook de Tsjechische Nicole die ik gisteravond bezocht heb. Zij is te vinden op nummer 3, raam 1 naast dat kledingzaakje.
Wat een mooie en leuke verschijning is zij zeg! Niet de allergrootste qua postuur. Maar wat een mooie naturelle vrouw is zij! Bij de eerste kennismaking aan het raam zeer vrolijk, netjes en oprecht. Ik dacht, dit kan wel eens een top sessie worden. Alles klopte gewoon. Precies het type vrouw waar ik op val, prachtig lichaam en super lief karakter.
Nou, mijn door de jaren heen gepolijste wandelinstinct heeft me weer eens niet in de steek gelaten. Na 20 jaar kan ik het kaf van het koren goed scheiden. Zou ook niet best zijn als ik dit niet kon.
Wat een topservice levert deze lieve Nicole. Wat een vrouw, en wat een schat van een meid. Je zou haar zo inpakken met een grote strik eromheen. En meenemen naar huis.
Helaas kan dat niet:cry:. Nou, dan maar 5 tientjes neertellen en genieten van haar topservice. Wat een mooie momenten heb ik gisteravond met haar beleefd. Ik heb er vannacht nog over zitten te dromen. Vooral haar cowgirl kwaliteiten! Wat een heerlijke meid om mee te sexen zeg! Het geld dubbel en dwars waard.
Deze dame verdient gewoon een extra steuntje in de rug. Haar kwaliteiten moeten door meer mannen worden ontdekt. Dus schroom niet en ga gewoon naar binnen bij deze leuke Tsjechische dame. Je zal er geen spijt van krijgen!!
 
Ha, dit was 1 van de dames die 100eur voor P+N vroeg. Was daar uur of 11 's avonds, was jij er later?
Nee hoor, gewoon omstreeks 21 uur en zij vroeg gewoon 50 euro.
Ik weet niet wat de meesten doen maar ik betaal nooit meer dan 5 tientjes bij een dame op de Wallen en krijg daarvoor pijpen en neuken.
 
Trouwens, even een tip voor de mensen die tot nu toe altijd 100 euro moesten betalen.
Geef tijdens de kennismaking gewoon duidelijk aan dat je uit Nederland komt. Het liefst dat je een local bent uit Amsterdam.
Het helpt ook als je regelmatig je gezicht laat zien op de Wallen. Dan weten de dames dat je geen toerist bent. Wat nog meer helpt is als ze zien dat je regelmatig dames bezoekt daar. Geloof me, dan gaan heel wat deuren voor je open en betaal je niet meer de hoofdprijs.
Alhoewel, ik moet zeggen, de service die ik maandag kreeg van Nicole, daar zou ik met alle liefde van de wereld ook zomaar 100 euro voor neer willen tellen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan