Recensie Nicole, Amstelveen (voorheen Amsterdam) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
841
23/09/21
452
56
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6338952-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren afgesproken met Nicole voor een uur rollebollen.
Foto`s zien er prima uit geven een een indruk dat ze iets voller dan slank is. In het echt is ze best mooi maar doch voller dan je zou verwachten...ik zit er niet mee maar een ander misschien wel.
Na het uitkleden vloog ze op me af af en begon ze zoenen en overdreven te hijgen en kreunen terwijl ik alleen maar haar kleine borstjes vast had.
Ongevraagd werkte ze mijn jongeheer z.c. naar binnen....tja het voelt lekker natuurlijk, verder op bed werd ik bereden en kwam in no time klaar (niet in haar).
Nicole gaf aan te gaan douchen met ander woorden ik ben klaar dus kleed je maar aan en je kan weer. Ik heb gewacht tot ze terug kwam want ik wou toch wel even mijn leuter schoonspoelen. Na haar even onder de douche en weer vertrokken.
Dame word platgebeld en spreek in jouw tijd al af met de volgende. Al met al 20 minuten voor 150 euro is wel een hoop geld.
Ze is ook in voor trio`s met vriendin. Vraagt ze 250 euro voor een half uur...Ja daaaag
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben bij deze dame geweest. De bekende zin met het goede en slechte nieuws erin is: Het is de dame van de foto's maar die zijn wel van een paar jaar/kilo's geleden.
Maar dit was meteen al het negatieve.
Ik werd zeer warm onthaald, tongen heel lekker en ik vind die extra kilo's ook niet vervelend. Mijn kleren waren nog niet eens allemaal uit, mijn penis was al redelijk op sterkte en hup in haar warme kutje, waanzinnig lekker. Mijn uur was begonnen en ik heb genoten, lang geleden dat ik zo geneukt heb. Met het stijgen der jaren kom ik steeds minder snel klaar en Nicole is nog strak maar niet super strak. Nicole is zeer gewillig, ik rimde haar en wilde anaal proberen, ze pakte meteen glijmiddel en hup daar ging ik in haar anus. Die was zo strak en lekker dat ik daarna alleen nog bezig mijn orgasme uit te stellen en na 2 minuten had ik daar ook geen zin meer in.
Een super orgasme kreeg ik, niet in haar, zij hielp met mond en handen.
Beetje kletsen en uit hijgen, een leuke vrouw. Ik vind haar nog wel mooi.
Was gezellig, ik ga snel weer
 
@Gefikst begrijp ik het goed dat ze bare aanbiedt? Staat namelijk niet op haar profiel. En was anaal zonder meerprijs?

Komen de laatste twee foto's van haar advertentie wel overeen? Paar kilootjes meer is niet erg maar mollig zijn weer wel..
 
De eerste twee vragen ja, ja
De derde is moeilijker, die kilo's meer vind ik ook niet erg ze heeft een zacht en warm lichaam. Haar kont is prima.
Maar niet meer dat slanke van de eerste foto's. De laatste foto's zijn wel gunstig genomen zijn recent
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6338952-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag ook Nicole bezocht, omdat mijn andere afspraak was gecancceld.
Had haar uit bed gebeld, dus ze was nog volledig naturel.
Vond haar toch wel behoorlijk mollig.
Ze komt uit Oekraine en is ook redelijk groot qua postuur.
Je bent net binnen of ze begint met een potje tongen.
Alleen haar tietjes zijn klein, hooguit B, maar lekker om aan te kluiven.
Pijpen zonder condoom deed ze goed, maar niet zo heel lang.
Daarna geneukt met haar on top
Haar langdurig liggen beffen, waarbij ze inderdaad iets teveel meekreunt.
Kreeg uiteindelijk wel de respons die ik wilde.
Nog even aan haar kleine tietjes leggen zuigen.
Haar nog een keer langdurig gebeft tot ze het niet meer uithield.
Daarna geneukt in missio en doggy.
In doggy uiteindelijk klaargekomen.
Leuk bezoek, maar geen herhalingsgevaar.
Geen wow vandaag!!
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
100e/30m betaald en stond na 15min buiten. Uiteindelijk alleen gepijpt want mevrouw had geen condooms.. WTF?
Had misschien haar dag niet. Dat kan natuurlijk. Maar ze is verder ook gewoon echt dik.
Had eigenlijk om moeten draaien en heeeel hard weg moeten rennen.
Domme actie van mezelf
 
100e/30m betaald en stond na 15min buiten. Uiteindelijk alleen gepijpt want mevrouw had geen condooms.. WTF?
Had misschien haar dag niet. Dat kan natuurlijk. Maar ze is verder ook gewoon echt dik.
Had eigenlijk om moeten draaien en heeeel hard weg moeten rennen.
Domme actie van mezelf
Op het NZC forum was dit al lang en breed bekend. Mevrouw neukt niet graag met condoom blijkbaar. Het staat daar vol over haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6338952-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag had ik nicole een app gestuurd, waar ik al gauw antwoord op kreeg.
Ik was op de hoogte dat ze bare neukte maar vandaag overwon de geilheid me en ben ik naar haar toe gegaan.
Aangekomen in een nette wijk waar voldoende parkeer plaats is ben ik bij het huis via een zij deur naar binnen gegaan en moest ik met een trap naar boven waar ik al stiekem onder haar hempje kon kijken die zij aan het.
Ze begon gelijk aan me te zitten maar ik wou nog even douche, hierna het financiële gedeelte afgerond en kon de pret beginnen.
Heerlijk zoenen terwijl ze mij aftrok en ik met haar poes aan het spelen was.
Ik ben heerlijk lange tijd gepijpt zonder condoom en kon lekker met haar billen en kontje spelen. Hierna heb ik haar lekker in doggy gepakt met condoom… ze wou graag dat ik haar kontje vol ging spuiten dus het condoom ging er van af en heb haar lekker staan palen in haar kont totdat ik kreunend in haar klaar ben gekomen.
Hierna nog heerlijk na lopen kletsen en knuffelen.

Dame is erg knap en niet dik, ze is alleen wat stevig maar dat maakt haar juist sexy naar mijn mening.
Ze is lief en praat graag over van alles, ik ga zeker nog eens naar haar terug.
 
Hmm.. sommigen staan dus met 10-15min weer buiten.
Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt. Als je na 15min klaarkomt is dat voor de meeste dames een teken dat het game over is, bij de meeste mannen is dat ook zo.
Dus niet te snel klaarkomen, en anders een tweede ronde eisen!
Niet jezelf laten overbluffen mannen..
 
Ik weet niet of ik hier een apart onderwerp voor moet maken in misstanden maar plaats het toch maar hier.

Vandaag voor de derde keer afgesproken met nicole, eerste keer was super en geen vuiltje aan de lucht. Tweede keer verzon ze het een andere klant voor te laten gaan prima, na haar excuses toch maar gegaan na aan half uur wachten, vandaag heeft ze me razend gekregen, afspraak gemaakt en alles was prima dus ik onderweg aangekomen en geparkeerd bellen appen geen reactie.
Haar manager ge app die kan alleen maar sorry zeggen en begrijpt niet dat dit om principe gaat dat ze een afspraak met mij maakt en toch op laatste moment iemand anders voor laat gaan.
Na een half uur reactie met sorry en dat ze me benzine geld wel wilt betalen…heb gezegd dat ik haar geld niet wil en dat dit om principe gaat, een uitgebreid excuus kan er niet vanaf en ze heeft ook niet meer gereageerd.
Heren als je met haar een afspraak wilt maken, app haar manager niet haar prive nummer omdat soort grapjes te verkomen, want het is een schat en geef en je hebt hele goeie dates met haar maar ik ga er niet meer naar toe.
 
Laatst bewerkt:
Heren als je met haar een afspraak wilt app haar manager niet haar prive nummer omdat soort grapjes te verkomen, want het is een schat en geef en je hebt hele goeie dates met haar maar ik ga er niet meer naar toe.
Beetje onduidelijk wat je hier zegt. Kan ook aan mij liggen maar het leest niet echt lekker. Wat bedoel je hier te zeggen?
 
Beetje onduidelijk wat je hier zegt. Kan ook aan mij liggen maar het leest niet echt lekker. Wat bedoel je hier te zeggen?
Als je ooit eerder bij haar bent geweest, heb je haar prive nummer gekregen als het goed is?
Maar blijkbaar gaan de afspraken die met haar manager gemaakt worden voor, dat is namelijk het nummer wat op kinky staat.
 
Ik weet niet of ik hier een apart onderwerp voor moet maken in misstanden maar plaats het toch maar hier.

Vandaag voor de derde keer afgesproken met nicole, eerste keer was super en geen vuiltje aan de lucht. Tweede keer verzon ze het een andere klant voor te laten gaan prima, na haar excuses toch maar gegaan na aan half uur wachten, vandaag heeft ze me razend gekregen, afspraak gemaakt en alles was prima dus ik onderweg aangekomen en geparkeerd bellen appen geen reactie.
Haar manager ge app die kan alleen maar sorry zeggen en begrijpt niet dat dit om principe gaat dat ze een afspraak met mij maakt en toch op laatste moment iemand anders voor laat gaan.
Na een half uur reactie met sorry en dat ze me benzine geld wel wilt betalen…heb gezegd dat ik haar geld niet wil en dat dit om principe gaat, een uitgebreid excuus kan er niet vanaf en ze heeft ook niet meer gereageerd.
Heren als je met haar een afspraak wilt maken, app haar manager niet haar prive nummer omdat soort grapjes te verkomen, want het is een schat en geef en je hebt hele goeie dates met haar maar ik ga er niet meer naar toe.
Ik snap dat het een principe kwestie is. Maar je stelt dat een 'uitgebreid excuus er niet vanaf kan' maar er is wel sorry gezegd en aangeboden je benzinegeld te betalen? Zou niet weten wat ze dan nog meer kunnen doen. Maar blijft uiteraard erg vervelend.

Verder wel dank voor de waarschuwing, goed om te weten dat afspraken dus lastig kunnen zijn.
 
Als je ooit eerder bij haar bent geweest, heb je haar prive nummer gekregen als het goed is?
Maar blijkbaar gaan de afspraken die met haar manager gemaakt worden voor, dat is namelijk het nummer wat op kinky staat.
Haar telefoon operator annex planner stuurt haar tig klanten op een dag, waarvan de dame een behoorlijk bedrag moet afdragen.
Deze accepteert natuurlijk niet dat Nicole prive-klanten voor laat gaan.
Dus het is niet zo vreemd dat je in de wacht gaat met een prive-afspraak, ook al verdient ze daar veel meer mee.
Ik denk zelfs dat je de dame in een lastig parket hebt gebracht door haar Kinky-nummer, boos te bellen.
 
Haar telefoon operator annex planner stuurt haar tig klanten op een dag, waarvan de dame een behoorlijk bedrag moet afdragen.
Deze accepteert natuurlijk niet dat Nicole prive-klanten voor laat gaan.
Dus het is niet zo vreemd dat je in de wacht gaat met een prive-afspraak, ook al verdient ze daar veel meer mee.
Ik denk zelfs dat je de dame in een lastig parket hebt gebracht door haar Kinky-nummer, boos te bellen.
Dat begrijp ik, maar had haar de tweede keer al uitgelegd als je dat gewoon optijd meld en je excuses aanbied er niks aan de hand is.
Zij zou ook super geïrriteerd zijn geweest als ik een afspraak met haar zou hebben gemaakt, en ik zeg maar wat zij een andere klant moet teleurstellen maar ik eindstand niet kom opdagen…
 
Wees blij! Als je op NZC leest heeft iemand daar iets opgelopen...
Het staat niet vast waar die persoon iets heeft opgelopen.
Begrijpelijk dat hij die link legt "onlangs bij X geweest, nu positief getest" maar we weten niet waar hij nog meer is geweest de afgelopen (incubatie)tijd. Ik zou dan aarzelen om online / van horen zeggen iemand aan te wijzen als bron.
Als je nzc doet kies je voor een zeker risico.
Als je zelf positief bent getest dan ben je in elk geval wel drager (geweest) dus verstandig en vriendelijk om even pas op de plaats te maken.
 
Ik weet niet of ik hier een apart onderwerp voor moet maken in misstanden maar plaats het toch maar hier.

Vandaag voor de derde keer afgesproken met nicole, eerste keer was super en geen vuiltje aan de lucht. Tweede keer verzon ze het een andere klant voor te laten gaan prima, na haar excuses toch maar gegaan na aan half uur wachten, vandaag heeft ze me razend gekregen, afspraak gemaakt en alles was prima dus ik onderweg aangekomen en geparkeerd bellen appen geen reactie.
Haar manager ge app die kan alleen maar sorry zeggen en begrijpt niet dat dit om principe gaat dat ze een afspraak met mij maakt en toch op laatste moment iemand anders voor laat gaan.
Na een half uur reactie met sorry en dat ze me benzine geld wel wilt betalen…heb gezegd dat ik haar geld niet wil en dat dit om principe gaat, een uitgebreid excuus kan er niet vanaf en ze heeft ook niet meer gereageerd.
Heren als je met haar een afspraak wilt maken, app haar manager niet haar prive nummer omdat soort grapjes te verkomen, want het is een schat en geef en je hebt hele goeie dates met haar maar ik ga er niet meer naar toe.
Zo vaak meegemaakt dat ik moest wachten, en zelfs een aantal keer dat ik ter plaatsen was en plots geen reactie meer.
Vele dames, en zeker de lopende band meiden, hebben een planner die de app bediend. Soms een vriendin en wisselen elkaar af, en soms een pooier.
Hoe dan ook kan de dame zelf er vaak niks aan doen als de afspraak de mist in gaat. De planner laat vaak meerdere gasten tegelijk komen, om te voorkomen dat de dame even niks te doen heeft omdat er iemand niet op komt dagen.
 
Laatst bewerkt:
Advertentie is een half jaar oud hoor.
Zolang haar beschikbaarheid staat op 22 tot 11 uur is Nicole er vast (nog) niet. Ik vermoed wel dat het recente opdoemen van deze (oude) advertentie een verkapte aankondiging is van haar terugkeer en dat dan de tijden worden aangepast naar 11 tot 22 uur. Duurt vast niet te lang meer, gaat koud worden in Oost-Europa!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan