Recensie Nicole, Brussel, Aarschotstraat 78 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lucky7

Newbie
Forumpionier
16
06/07/21
11
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ook nog bij deze jongedame langsgeweest, staat helemaal in het linkse raam als je voor het pand staat. Had haar bij mijn vorige wandelingen in de A straat al opgemerkt maar er nog nooit bij geweest, tot gisteren dus.
Nicole heeft een badkostuumpje aan waaruit ik haar, met veel plezier, geholpen heb. Ze heeft ook mooie natuurlijke borstjes (B cup denk ik).
Mocht haar lekker beffen, maar algauw overgeschakeld naar een standje 69 waarbij ze ook het beste van zichzelf gegeven heeft, jawadde,
Heerlijke, sexy , goedlachse dame bij wie ik zeker nog zal langsgaan. Werkt van 18u tot 6u, uitgezonderd op woensdag, dat is haar dagje verlof.
 
Laatst bewerkt:
Allez, 1 uur gesext voor 200 euro en op dezelfde dag dan nog es een half uur voor 100 euro....de fakeness druipt er vanaf...pooier??? ???
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nicole is een 'girl next door' type en treffend beschreven door Lucky7 als een 'heerlijke, sexy, goedlachse dame'. Echter de omschrijving 'mooie natuurlijke borstjes' deed bij Jerommeke de wenkbrauwen fronsen. Ja haar borsten zijn zeker mooi en natuurlijk, laat daar geen misverstand over bestaan, maar de toevoeging 'tjes' doet mijn inziens geen recht aan de grootte van haar borsten. Jerommeke is namelijk een frequent bezoeker van Nicole en dicht haar borsten een grotere cupmaat toe. Een nieuw bezoek aan haar zou definitief uitsluitsel moeten geven. Immers 'the proof of the pudding is in the eating'! Zo gezegd zo gedaan. Half december was het zover en naar de A-straat getogen. Daar stond Nicole achter het linker raam bij nummer 78. Na haar ontdaan te hebben van haar oranje badkostuumpje heb ik eerst haar borsten uitgebreid bekeken en betast. Achter haar staand heeft Jerommeke zijn handen onder haar borsten gevouwen, deze gewogen, en zeker niet te licht bevonden. Jerommeke geeft haar zeker een cup C. Vervolgens heeft Jerommeke haar heerlijk tussen haar borsten geneukt waarbij Nicole haar borsten stevig tegen Jerommeke zijn pik aanduwde. Maar Jerommeke wilde zijn zaad nog niet verschieten. Nicole moest nog even geduld hebben.

Na dit voorspel heeft Jerommeke zijn tong het werk overgenomen. Eerst heb ik haar borsten en tepels uitvoerig gelikt om vervolgens langzaam af te dalen naar haar poesje en haar langdurig te beffen. Nicole kon dit wel waarderen en spoedig hadden we dan ook standje 69 ingenomen. Nicole kan lekker diep pijpen en daarbij vergeet ze niet om ook Jerommeke zijn ballen te verwennen. Iets dat Jerommeke wel kan waarderen. Uiteraard ook Jerommeke's favoriete doggy standje gedaan. Nicole heeft niet alleen mooie borsten maar zeker ook fraaie billen. Met uitzicht op deze lekkere billen, met mijn handen rond haar borsten en met het geluid van mijn balzak die tegen haar billen aan slaat heeft Jerommeke haar lekker stevig geneukt. Vervolgens haar snel omgedraaid en heerlijk over haar borsten klaar gekomen.

Nicole is altijd vrolijk en vriendelijk en gaat Jerommeke dan ook nog vaak terugzien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan