Recensie Nicole, Carpe Diem, Boxtel 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bamihapje

Vaste klant
120
01/08/21
155
13
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nicole
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij Nicole op bezoek geweest voor een massage.
Op advies van de ontvangende dame gekozen voor de V.I.P. Massage met tantra (20 euro extra).

Eerst onder de douche en daarna de jacuzzi in. Daar wat zitten kletsen en elkaar leren kennen. Nicole is een lieve vrouw met een zacht lichaam van ik gok begin 40 (maar ik zit er vaker naast). Ik mocht haar lichaam verkennen en overal aanraken, en er werd wat over en weer geplaagd, maar moet zeggen dat ik wat pikanters had verwacht. Ze ging niet op schoot zitten of iets dergelijks. Wat ik na andere reviews wel verwacht had. Maar kan dus prima aan mijn verwachtingen liggen.

De geadverteerde lichaamsscrub en nekmassage zijn echter niet aanbod gekomen. Al met al vond ik het V.I.P. onderdeel niet zoveel toevoegen aan ervaring.

De massage zelf was wel erg goed. Ze gebruikte haar hele lichaam om een stevige massage te geven en er was voldoende aandacht voor verschillende lichaamsdelen met plagerige aanrakingen op de juiste plek. Uiteindelijk kom ik daarvoor.

Hoewel ik de HE bijzaak vind bij massages was deze erg goed en "op maat".

Daarna weer onder de douche en nog even nagepraat, waarna ik toch in een soort roes de deur uit liep, wat een goed teken is.
 
Hier beetje eenzelfde ervaring.
Geen scrub of samen douchen. Ook niet naar gevraagd. Leuke dame waar je een prima gesprek mee man voeren. Miste in de jacuzzi wel de erotiek. Andere dames gaan al in het bad voor het opgeilen, Nicole niet. Massage was erg goed.
Voor mij geen herhaling. Op basis van de omschrijving op de site had ik veel meer verwacht van deze dame.

Iemand goede ervaring met een andere bij carpe diem? Dan hoor ik het graag.
 
Leuke keninismaking gehad met Nicole. Feestje begin al onder de douche met wederzijds beetje aftasten.
fijne massage, misschien iets te lang op de buik gelegen, voldoende uitdaging en fijn hoogtepunt.
Mooie leuke dame die idd perfect nl spreekt. Ik ga op herhaling.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nicole
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug voor het eerst naar Carpe Diem geweest

Vriendelijke ontvangst van een heerlijk uitziende gastvrouw. Ik had ongezien en zonder ervaring met Nicole afgesproken. Ze is best lekker om te zien, ze lijkt op de actrice die het personage van Julliet Higgens speelt in de huidige serie Magnum PI.

Nicole is een Tsjechische dame die heel goed Nederlands spreekt. Ik had een afspraak voor een uur body 2 body. Voor mij houdt dat in dat een masseuse met haar lichaam over mij heen glijd.

Echter is het bij Nicole, als ik in percentages mag uitdrukken, 90 procent massage met de hand (eerder soft touch) glijdend over mijn hele lichaam. De overige 10 procent gleed ze deels erotisch over mijn lichaam. Op mijn buik liggend gleed ze een paar nog over mijn rug met haar poes. Eenmaal liggend op mijn rug dacht ik dat ze de intensiteit zou opvoeren. Dit bleef helaas uit. Ze gleed heel weinig met haar borsten over mijn pik, zelfs niet met haar hele lichaam over mij heen. Ik mistte de opbouw, opeens was ze al bij het punt aangekomen waarbij ze mijn pik excessief met olie insmeerde, ze ging mij naar een hoogtepunt brengen.

Heb haar wel gevraagd, wat er nog meer mogelijk was. 50 voor pmc of 50 nmc. Hier niet voor gekozen. Ondanks de ongewoonlijke sessie uiteindelijk happy de deur uitgelopen.

Alleen voor een neukdate zou ik bij haar terug komen, voor een erotische massage niet, er zijn betere masseuses.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nicole
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben ook bij deze dame geweest en hoewel ik haar als persoon best aardig en fysiek aantrekkelijk vind was ik over haar massagekwaliteiten helaas veel minder te spreken. Ik had het idee dat ze op gevoel maar wat deed, maar nooit een cursusje masseren heeft gehad. Het was veel oppervlakkig gewrijf met heel veel olie en dat terwijl ik nog wel voor een tantramassage had gekozen.

Al met al was het een behoorlijke tegenvaller en zeker niet voor herhaling vatbaar, temeer de effectieve massagetijd nog geen 40 minuten bedroeg. Dit gegeven en het matige masseren maakt dat voor mij de prijs-kwaliteitverhouding bij haar niet in verhouding tot elkaar staan. Nou ja, gelukkig heb ik met Rachelle een veel betere ervaring en daarmee minimaal 1 waardig alternatief.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan