Recensie Nicole, Doetinchem, Eroscentrum Escape 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geurtjan

Newbie
Forumpionier
15
26/07/21
5
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heeft iemand Nicole, onze topper alweer gesignaleerd in Escape in Doetinchem
 
Duitse Nicole ? niet mijn type ze werkt in meerdere streden waaronder Den Haag kwam haar daar toevallig tegen ze vroeg me binnen ik zei daar heb ik geen behoefte aan daar zijn genoeg dames die veel en veel beter zijn dan Nicole
 
sorry dat ik het zeg maar elke euro die je aan Nicole besteed is er een te veel ze is gewoon een arrogant kutwijf er zijn genoeg dames die veel en veel leuker zijn en veel betere seks geven dan Nicole ik zeg laat haar gewoon links liggen
 
Pardon zo praat je niet over iemand en in dit geval Nicole. Voor mij is ze beste die daar werkt en ook nog super sympathiek en betrokken. Als je haar niet mag zeg dan zulke dingen niet en ga gewoon naar een ander. Ik ben al zo vaak bij haar geweest en ben nog nooit teleurgesteld.
Ja jij vind haar arrogant, misschien had ze geen tijd voor jou omdat ze superdruk is. Haar gordijnen zijn steeds dicht en dat zegt al genoeg mannetje!!
 
Nicole heeft besloten een hele andere weg in te slaan, ze werk niet meer achter de ramen en niet meer als sekswerker. Ik spreek haar nog regelmatige en ze heeft heel duidelijk aangegeven blij te zijn met haar besluit en deze nieuwe toekomst. Ze heeft niet de intentie om haar ouwe leven ooit weer op te pakken. Dus, een teleurstelling voor alle "blije mannen" die bij Nicole altijd een goddelijke tijd beleefden en opluchting voor de mannen die dat niet bij Nicole konden vinden. Nicole is een gesloten boek! Tot slot gun haar die nieuwe toekomst, wees blij voor haar, koester je herenigingen en laat haar verder met rust.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is jammer dat duitse Nicole ermee gestopt is. Maar ze is ook wel heel veel jaren actief geweest. Ik ken haar nog uit het Spijkerkwartier in Arnhem. Zag haar jaren later nog eens in Doetinchem. Leuk om te merken dat we elkaar meteen weer herkenden. Ze had toen helaas een andere afspraak anders was ik zeker binnen gelopen bij haar.
Ze had in Arnhem al grote plannen voor haar toekomst in haar duitse woonplaats. Ben wel benieuwd of die dromen uit zijn gekomen?

Ik herinner me Nicole als de enige echte sexwerkster die er enorm veel plezier en overgave in had om anaal te neuken. Als ik haar vroeg of ze zin had om zich anaal te laten nemen door me, glunderde ze altijd van oor tot oor met glimmende oogjes.
Ze was indertijd ook echt een leuke petit met lange blonde haren. Je kon haar gemakkelijk manouvreren op je pik en draaien hoe je wilde. Geweldige sexwerkster.
Na al die jaren denk ik nog steeds met regelmaat aan haar.
 
Iemand zoals Nicole zullen we niet snel meer vinden. Het is een topvrouw en gaf erg goede service en diensten en erg jammer dat zo iemand zoals Nicole gestopt is. Het was een super sympathiek iemand!! Nicole, ik wens je een fijn en goed leven in jou nieuwe keuze en toekomst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan