Recensie Nicole, Erotheek Freya, Hulst

Radijsje32

Wandelaar
11 nov 2021
40
21
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Even naar erotheek Freya geweest op de middag en stoeipoes Nicole geboekt voor een uurtje….
Wat een mooie dame,een aanrader zou ik zeggen!
Top service!!!!!

• Leuk
Waarderingen: Voormalig lid 3323

Spinnekesman

Newbie
10 jul 2021
7
106
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vorige week donderdag nog eens bij Nicole langs geweest. De vorige jaren ben ik al verschillende keren bij haar geweest (en ook wat van haar gang bangs meegedaan) en dat was altijd bevredigend geweest. Spijtig genoeg ging het, wegens de alom gekende coronaperikelen, een tijd niet. Ook kan ik spijtig genoeg niet altijd zo gemakkelijk op de dagen dat zij aanwezig is, dus duurt het vaak even.

Maar vorige donderdag dus wel. En gelukkig bleek dat opnieuw een zeer aangename ervaring te zijn. Bij aankomst herkende ze mij nog van vorige keren, wat altijd wel tof is. Daarnaast is ze gewoon aangenaam in de omgang. Zowel voor als na de daad is er tijd voor een babbeltje.

Zoenen (met tong) doet ze uit eigen beweging. Echt wel een pluspunt dat ik het zelf niet moet vragen maar dat ze gewoon zelf begint. Zowel pijpen (zonder condoom, als je dat wilt) als intiem doet ze goed en met veel gevoel. Misschien niet de absolute top wat dat betreft maar haar zeer aangename karakter maakt wel dat ik graag naar haar terug ga.

drag2

Newbie
6 aug 2022
2
1
Ja het is een leuke meid, tongzoenen is uit de kunst. Maar anaal no way, Kontlikken door klant? das ook gelogen dat heeft ze zelf gezegd nee. hej tenzij dat veranderd is. ik zou er 1.75 m schatten puur omdat ze net zo groot is als mij. Tot nu toe advertenties kloppen helemaal niet 100% Het intieme gedeelte is niet helemaal mijn ding bij haar.

Laatst bewerkt: