Recensie Aurum/Maria/Nicole, Tilburg (voorheen Amsterdam, Lisse) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.190
06/07/21
2.066
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lisse/1744174-mara https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-latina-zoekt-geile-mannen_7905192
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en met een bezoek vereerd . Wat de omschrijving betreft is er niets gelogen , volle 25 jarige D- cup, okay de 25 jaar zijn al een aantal jaren achter de rug, vol is ze ook, en de volle D-Cup is er ook wel, alleen verticaal aanwezig. Een leuk uur mee gehad ,is het niet dat de dame volgens haar binnenkort weer vertrekt, had ik toch terug gegaan voor een tweede uurtje, denk dat de dame er zelf ook van geniet, aan haar inzet ligt het niet. Wel jammer dat het alleen Spaans spreekt, en het communiceren alleen gaat met de vertaal telefoon, op zich jammer, denk dat als je er goed mee kunt communiceren er meer plezier uit kunt halen. Ondanks de leeftijd ( maar voor mij nog steeds jong) en verticale aspecten, en voor mij belangrijk vol overgave tongen toch een 9+
Het is op zich wel een toppertje.?
 
Als je de review leest weet je het antwoord, deze drie dingen hadden een meerprijs, zelf maar overleggen met de dame.
Ik heb gelezen, en ook haar advertentie op kinky. Ik zie dat haar standaard tarief 150 is vor een uur.. Ik begrijp dan niet wat de meerprijs was. Vandaar mijn vraag.
 
Ik heb gelezen, en ook haar advertentie op kinky. Ik zie dat haar standaard tarief 150 is vor een uur.. Ik begrijp dan niet wat de meerprijs was. Vandaar mijn vraag.
Ja uurtarief is ook bij deze dame verhoogt, 60 is gebleven half was 90 en uur was 140 alles wordt duurder, ook de dames :rolleyes: Vorige keer was het een goed adres, nu twijfel ik er wat over, ( maar heb nog even de tijd ) is nogal een buurt met wat sociale controle zal ik maar zeggen.
 
En ik kon mezelf niet inhouden. Ik had een afspraak van een uur. Nicole heeft werkelijk alles mee voor mij, de looks, de handelingen, kan er geen genoeg van krijgen, jammer dat de beurs leeg was, anders was de afspraak vermoedelijk verder uitgelopen. Komt alles netjes na wat is doorgenomen, en geeft hier een voortreffelijke uitvoering aan, heeft zelf veel inzet, je hoeft niet te wachten tot er iets gebeurd. Ze neemt zelf het heft in handen, soms is dit vervelend, maar nu precies in de juiste dosering, het was net of ze het aanvoelt hoe het moet. Dit was de tweede afspraak en kende me meteen, ook wat ik lekker vind, en daar werd de volledige aandacht aan gegeven tjonge jonge lang geleden dat ik zo genoten heb. Het was voor mij alleen toppertje, nu is ze dat helemaal. Spreekt alleen Spaans vertaald in het nl via de telefoon, dat is wat minder, maar eenmaal bezig niets van te merken. Ik weet niet hoelang ze nog hier blijft, maar ga absoluut nog proberen een afspraak te maken, dus herhaling voor mij 100%.
 
Laatst bewerkt:
Dame reageerde toch wat later en vandaag afspraak gehad. Ze is idd wat ouder en zwaarder en niet echt een "stunner" . Wel erg lief en zeer meegaand zonder gezeur over extra kosten of iets. Borsten wel aardig maar voor mij in relatie tot de rest toch wat klein misschien, ik houd dan echter ook van groot en natuurlijk.

Taal is wel een dingetje want ze spreekt echt totaal geen Engels maar omdat ze zo lief en meegaand is het niet echt een probleem.

Goed nieuws voor @Bassie ze gaat van de 30e een week naar Tilburg. Ik hoop wel dat ik het goed begrepen heb wat alles moest met vertaal app en zo. Er zit ook geen planner tussen al lijkt dit wel zo door de vertaal apps.

Er lijkt overigens een soort uitwisselingsprogramma van latina's tussen Tilburg en Lisse omdat een ander dame waar Bassie het recent over had ook even van Tilburg naar Lisse kwam. Was echter toen geen contact mee te krijgen en deze dame zit nu in Rotterdam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1744174-maria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag bij Maria geweest, ze ontvangt aan een van de grachten in Amsterdam, afspreken gaat via de app, soms een beetje chaotisch, de dame spreekt Spaans, ik helaas niet, zodoende met je soms even op antwoord wachten. Aangekomen op de gracht haar gevraagd naar het nummer, ze geeft je dan een nummer vlak bij haar ontvangstadres, daar aangekomen opnieuw appen voor het juiste nummer, en je wordt binnengelaten.
het is de dame van de foto, al lijkt ze mij nu iets voller, geen punt voor mij, ik vind het een mooie verschijning, alles is mooi in proportie.
ik heb haar gevraagd voor een GFE ervaring, dat heeft zij volledig waargemaakt. Kusjes overal, tongzoenen, pijpen, intiem in diverse standjes, ik mocht haar beffen waar ze erg van genoot. Zij toonde volle inzet, heeft de afgesproken tijd volgemaakt, het was een fijn uurtje, voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/5466246-nicole#overview
Totale kosten (in euro)
200
Ja ,het is gelukt, vanmiddag contact gemaakt en kon direct een afspraak maken, binnen een uur was ik er, parkeren in de garage , en net zoals hier boven beschreven ,is toch een vast patroon wat de dames doen.
Moest wel met een vertaal app gepraat worden, vind ik wel wat minder, maar omdraaien was geen sprake meer van , ik had de dame nu in levende lijven gezien wouw, sommige foto's zijn wel van een tijdje geleden, maar wat een snoepje. Eerst maar eens doorgesproken wat ik wilde, de gfe ervaring en anaal erbij, was geen probleem, betaald uitkleden en gaan met de banaan, ze tongt lekker mee, pijpen zonder en lekker diep. daarna eerst in missionaris , en doggy, en bij doggy ,ging in feilloos over in anaal, en ze is lekker strak, en het een en ander gelezen op sexjobs en dat trok me wel , in reverse cowgirl anaal , en door de beweging van de heupen ging het rubbertje snel vol , de tijd ging snel , en we waren het uur al over, maar het is geen klokken kijker, en eigenlijk te vlug voorbij, maar dat is altijd als het lekker gaat. Maria gaat lekker mee in het spel, en heeft er zelf ook wel zin in volgens mij. Waar sommige Latina dames een pruik dragen is dit bij Maria allemaal echt, haar tot de kont zoals ze dit noemen. Als ze nog een tijdje blijft gaat ze me nog zeker een keer terug zien. Maria bedankt !!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1744174-maria#reviews
Totale kosten (in euro)
70€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kort en krachtig
Fotos kloppen
Pzc was geweldig
Haar kont danst als een buikdanseres 🙊 ze werd goed nat en zelf geil kreunt ook lekker

Ik ga haar zeker weer bezoeken!!


⭐⭐⭐⭐⭐️!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/latina-voor-party-en-meer-laatste-dagen-adam_7905192
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al deze berichtjes gelezen en ik ben Maria ook gaan zien. Wat een prachtige vrouw is dat. Echt stoer en sexy. Die combinatie zie je niet zoveel. Maria is echt een schat. Ze zit overigens niet meer aan de grachten in het centrum van Amsterdam zoals hier ergens eerder geschreven. Ze zit nu in een mooi appartement in een leuke wijk in Amsterdam West. Beter parkeren in ieder geval.

Nu even het bezoek zelf. Maria heeft een schitterend lichaam en een mooi gezicht. Alleen daarom wil je al bij haar zijn. Dat is al genieten. Ze spreekt alleen geen Engels. Maar een vertaal app en wat handen en voeten bieden wel uitkomst. Ze is er niet minder leuk door.

Begonnen met pijpen en dat werd meteen een marathon pijp sessie van bijna 20 minuten. Lekker zonder condoom gepijpt. Heerlijk lang. Ik ben op een gegeven moment met een kussen in mijn rug gaan zitten om het te bekijken. Ze neem hem rustig ook lekker diep. En ze weet van geen ophouden. Maria kan zuigen als een Nilfisk. Je mag haar overal aanraken en zoenen. Dat is zeer fijn. Lekker vingeren om haar nat te maken en na het pijpen was Maria ook niet vies om een goede befbeurt te ontvangen.

Op een gegeven moment wilde ze graag neuken. Nou condoom erop en gaan. In verschillende standjes voortgezet. Om te finishen met uitzicht op haar kont. Wat een geweldig gezicht. Oh Maria het was heerlijk. Ik had veel eerder naar je toe moeten komen. Hopelijk blijf je nog een tijdje dan kan ik je weer bezoeken. Je bent een super vrouw.
 
Laatst bewerkt:
Ze is al een lange tijd niet meer actief wat heel heel heel jammer is of heb ik haar mis gelopen? @ nieuwe naam" ?

Kan iemand een link toevoegen als ze er weer is?

Gr
 
Ze is al vele maanden weer weg uit Nederland. Je bent haar niet misgelopen volgens mij. Hoewel ik haar laatste naamsverandering niet heb meegekregen. Onder die naam heb ik haar nooit gezien. Wel onder die andere 2. Eerst Nicole en toen Maria. Ik vind die naamsveranderingen altijd gek. Vooral als je overwegend positieve recensies hebt gehad. Maar ja voorlopig dus niet in Nederland te bewonderen.
 
De oude clown heeft soms nog wat contact met haar, en mist haar ook. Haar planning is/was om in de zomer van 2023 weer naar Europa te komen. Of als de middelen eerder op zijn.
Doet niet alleen Nederland aan, maar ook Spanje, Frankrijk, België, en Duitsland.
De ene naam Aurum heb ik ook niet meegekregen.
Dus een kwestie van geduld hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan