Recensie Nicole, Sozusagen, Haaren (Aken) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileBeerLi

Wandelaar
31
24/10/22
30
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kaufmich.com/p/sozusagennicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een tijdje aan het zoeken naar een vervangster voor Shana (Hasselt).
Hierin dan ook bij deze dame uitgekomen. Wat een geile ervaring.
Ze ontvangt op een locatie die door meerderen dames gebruikt wordt en vaak alleen op zaterdagen. Heel af en toe ontvangt ze ook doordeweeks en dat komt mij beter uit.
Zo ook deze keer. En hierover mijn korte omschrijving van onze tweede date
.
Bij binnenkomst een kus (ze rookt dus voor mij niet prettig). Waarna snel de kleren uit gaan.
Op bed begint ze gretig aan mijn jonge man te zuigen en neemt hem snel helemaal in haar mond, Een lekkere ervaring maar niet genoeg voor een orgasme. Zelf wordt ze hier merkbaar geil van. Daarna haar laten liggen op haar rug en haar kutje lekker gelikt en gevingerd. Bij het vingeren spuit deze dames lekker het bed nat. Nadat alles goed nat was heb ik een condoom omgedaan en haar lekker missionair geneukt. Al snel was mijn eerste orgasme daar en ik heb mijn zaad in haar mond heb gespoten.
(Waag het bij deze dame niet om je zaad in het CD te spuiten of ergens anders dan haar mond, dit vat ze als een belediging op. !)

Daarna even een pauze waarbij ik heerlijk mijn kont heb laten likken.
Toen ik klaar was voor ronde 2 begonnen met haar een paar keer te vingeren waarbij ze telkens snel het bed onder spoot. Deze sapjes zelf gedronken en ook aan haar 'gegeven'.
Toen haar kutje te gevoelig werd met het vingeren kreeg ik een verzoek voor een minuutje pauze waarin ze lekker mijn kont likte en tussendoor complimenten gaf over mijn massage kunst.
Daarna een CD om en lekker beiden gaatjes neuken terwijl ze op haar rug ligt, waarbij zij weer een paar keer spuiten klaar kwam.
Ik ben daarna gaan liggen en heb me lekker laten pijpen, waarbij een orgasme maar niet echt snel wilde volgen. Het was lekker maar van pijpen alleen kom ik niet klaar.. helaas. Ze vond dit zichtbaar jammer.
Gretig ging ze echter akkoord met mijn voorstel ik trok me lekker af terwijl zij heerlijk mijn kont likte. Hierdoor al snel mijn 2e (en laatste) orgasme ervaren. Ook deze zaadlozing heeft ze met een plezier en smaak in haar mond ontvangen en afgeslikt.

Tot slot heb ik gebruik gemaakt van de douch en me aangekleed. Voor het vertrek nog even afrekenen en een kusje.
Zoals gezegd rookt deze dame waardoor kussen en tongzoenen niet echt mijn ding is. Verder is ze aan de forse kant, hier moet je geen probleem mee hebben anders kan je beter wegblijven.
 
Ook bij haar geweest een 1,5-2 jaar geleden. Toen was ze nog 60 euro voor half uur en 90 euro voor een uur. Sindsdien niet meer geweest toen ze de prijzen had verhoogd. Ze houd wel erg van pijpen en gaat ook op haar rug liggen met haar hoofd naar achter zodat je haar keel kan neuken. Ze houd ook van DT en gaggen. Ze squirt inderdaad bij vingeren en houdt wel van tongzoenen. Ik vind haar wel natuurgeil en ze geniet echt van de seks. Maar ze is wel inderdaad mollig, je moet er van houden.
 
Habe sie auch vor 1,5-2 Jahren besucht. Damals waren es noch 60 Euro für eine halbe Stunde und 90 Euro für eine Stunde. Seitdem sie die Preise erhöht hat, war das nicht mehr der Fall. Sie lutscht sehr gerne und legt sich auch mit dem Kopf nach hinten auf den Rücken, damit du sie in die Kehle ficken kannst. Sie mag auch DT und Würgen. Sie spritzt tatsächlich, wenn sie gefingert wird, und liebt Zungenküsse. Ich finde sie von Natur aus geil und sie genießt den Sex wirklich. Aber sie ist tatsächlich pummelig, man muss es lieben.

Tatsächlich gibt sie das auch genau SO an, dass sie dick ist. Daher gar keiner Erwähnung wert.

Und die oben erwähnten Preise waren +Extras ( DT, Ansl, NS .. war Extras!) jetzigen Preise alle inkl.
 
Dame lijkt helaas gestopt. Berichtje gestuurd maar helaas geen reactie. Ook haar KM account is al een tijdje 'nicht erreichbar'.


Update;
Blijkbaar tot het einde van het jaar geen afspraken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan