WHEM Nicoleta, Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Past precies in hetgeen ik aantrekkelijk vind, maar de prijs voor een uur van 250 en dan nog 50 extra voor PZC houden mij tegen.
Vreemd dat een half uur maar 100 euro is...
Als die tering booker van de Braziliaanse meiden in A'dam mij blijft negeren ga ik komende week een poging wagen bij deze dame.

ja ik snap die logica van deze dame ook niet normaal wordt het iuist goedkoper als je langer gaat naar een dame bij deze niet 45 minuten is 200 en 1 uur is 250 kan je niet om 2 keer een half uur vragen hahaah dan zou het 200 moeten zijn haahh en ik vind voor die 250 mag PZC er wel bij zitten misschien dat beffen 69 ook nog extra kost wie weet?
zie hieronder NOG sexier fotos van haar

normaal wordt het iuist goedkoper als je langer gaat naar een dame bij deze niet 45 minuten is 200 en 1 uur is 250

Nog nooit gezien dat 45 minuten duurder is dan 60 minuten, wel?

Vaak pas bij meerdere uren en ik gok dat je bij deze dame al na 20 minuten weer buiten staat, maar dat is gebaseerd op niets dan gut feeling.

Past precies in hetgeen ik aantrekkelijk vind, maar de prijs voor een uur van 250 en dan nog 50 extra voor PZC houden mij tegen.
Vreemd dat een half uur maar 100 euro is...
Als die tering booker van de Braziliaanse meiden in A'dam mij blijft negeren ga ik komende week een poging wagen bij deze dame.
Dan hoop ik dat die booker niks zijn werk niet doet :P

Ze ziet er goed uit maar ik ben zelf bang op de typische oostblok upselling en teleurstelling.

ja ik snap die logica van deze dame ook niet normaal wordt het iuist goedkoper als je langer gaat naar een dame bij deze niet 45 minuten is 200 en 1 uur is 250 kan je niet om 2 keer een half uur vragen hahaah dan zou het 200 moeten zijn haahh en ik vind voor die 250 mag PZC er wel bij zitten misschien dat beffen 69 ook nog extra kost wie weet?
zie hieronder NOG sexier fotos van haar
Apparently business didn't went good
Now the prices have come down
200 for a hour

Well her start was quite overconfident.
The only thing holding me back from a visit now is the fear of her not honoring the agreements and kicking me out after 20 minutes in a one hour meeting.
I'll let the weekend pass and maybe try it next week.
But if I scent the slightest form of deceit I'm outta there immediately.

meer fotos scroll naar beneden,

Terug
Bovenaan Onderaan