Recensie Nicoletta (Roe), Gent, Glazen Straatje 11 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
15/03/23
15
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit moet zowat het vreemdste raambezoek geweest zijn dat ik ooit heb meegemaakt.

Heel mooi meisje met zwart haar en ik had er echt zin in. Alles begon goed, maar zowat halverwege de pijpbeurt stond ze plots paniekerig op om mijn paraplu te inspecteren. Snap niet goed waarom. Dacht ze dat het een wapen was of dat er een verborgen camera in verstopt zat? Ze sprak onvoldoende Engels om het te kunnen verduidelijken. Daarna deed ze voort alosf er niets aan de hand was. Intiem heeft ze ook twee of drie keer onderbroken om de condoom te checken op lekken. Zelfs eenmaal door hem in de lavabo te vullen met wat water. Heel raar allemaal.

Kortom; geen fijne ervaring en ze zit daar niet op haar plaats. Dit meisje leek me paranoia. Ik heb haar dan ook (oprecht goedbedoeld) aangeraden om zich eens te laten nazien door een psychiater, maar haar Engels is zo slecht dat ze me niet verstond.
 
Hey Fred thanks voor de heads-up. Was het 11 links midden of rechts ?
Niet leuk als de sfeer onderbroken wordt door paranoia :-(
Kan het zijn dat ze een bril droeg ?
Anyway spijtig van je tijd & geld man. Door elkaar op de hoogte te houden van deze toestanden kan het alleen maar beter gaan voor ons ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan