WHEM Nicolette, Alkmaar vh Otterlo, Heeze, Amsterdam Osdorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voordeel van de twijfel: maar is ze wel NL? Tekst is nogal krakkemikkig, ze ziet er niet heel NL uit in dat witte stoeipak en ook niet slank. ik heb mijn twijfels maar all yours!
 
Inderdaad nu alweer offline, ik heb app contact met haar gehad en ze komt heel bijdehand over. Niet storend maar over vragen zoals wat doe je aan antwoord ze kleren. Ik ben nog steeds benieuwd of er iemand met haar ervaring heeft.
 
In de tussentijd reed ze naar Heeze in Brabant volgens haar ad. Dat deed ze in een uurtje, soort Max Verstappen dus qua rijkwaliteiten want de routeplanner geeft ca 1,5 uur aan.
Ik zeg oplichterij / wegblijven! :)
 
Ze is weer verhuist, nu in alkmaar voor thuis ontvangst. Prijze zijn ook omhoog gegaan.

Ze geeft zelf dit aan.

Ps: als ik beschikbaar ben zet ik dit altijd in mijn whatsapp status. Dus sla mijn nummer even op en dan ben je altijd up to date

En wil je me helemaal zien? Check dan me profiel foto!
 
Geen ervaring maar voorheen adverteerde deze dame onder een andere naam en ze blijft van lokatie veranderen.


Als iemand langs is gegaan dan ben ik erg benieuwd naar jullie ervaring met haar.
 
Advertentie is nu offline, maar ik bezocht haar in Rotterdam centrum, ze is een hele lange dame, ik had verwacht dat ze lang zou zijn, maar niet zo lang, ik denk dat ze ongeveer 185 cm is. Maar voor haar lengte is ze nog lenig en ook onderdanig. Ze vraagt wat je wilt en doet ook haar best om het te doen, geniet ook van de seks en kan een pik heel goed nemen. Ik had een leuke date met haar, maar ik zal het niet herhalen, want ik vind haar te lang en ze is niet vol op de juiste plekken, ze heeft weinig kont om te grijpen. Lange volle dames horen ook grote billen en tieten te hebben.
 
Advertentie is nu offline, maar ik bezocht haar in Rotterdam centrum, ze is een hele lange dame, ik had verwacht dat ze lang zou zijn, maar niet zo lang, ik denk dat ze ongeveer 185 cm is. Maar voor haar lengte is ze nog lenig en ook onderdanig. Ze vraagt wat je wilt en doet ook haar best om het te doen, geniet ook van de seks en kan een pik heel goed nemen. Ik had een leuke date met haar, maar ik zal het niet herhalen, want ik vind haar te lang en ze is niet vol op de juiste plekken, ze heeft weinig kont om te grijpen. Lange volle dames horen ook grote billen en tieten te hebben.
Bedankt voor je terugkoppeling, kan je misschien een recensie formulier invullen? Afgezien van haar lengte en vulling heb je nog meer opmerkingen? Is ze een klokkijkster of was het een rustige date. Was het een girlfriend date met alles erop en aan of een vluggertje? Zijn er nog dingen die ze niet doet. Was alles in de prijs inbegrepen of moest je extra betalen voor bepaalde handelingen? Dankje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan