Recensie Nicolle (en Dave), Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex_D

Stamgast
479
27/08/21
236
17
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pak-jij-deze-studente-aan-woensdag-30-november-_8220034
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weken paar keer bij Nicolle (en Dave) langs geweest. Ze is de dame van de foto('s), en omschrijving klopt helemaal, jong en slank met een leuk koppie, beetje girl next door, én héél lekker geil. Dave zit er in de huiskamer bij en je kunt hem erbij betrekken of niet. Eerste keer ging ze eerst hem even pijpen en daarna met mij aan de slag, tweede keer keek hij toe en ging ze mij meteen verwennen. Ze pijpt lekker diep, spuug erbij enzo. Erg geil en ik hield het niet lang vol. Ga zeker nog een keer terug. Aanrader w.m.b.
 
Zeker 15 jaar geleden heb ik iets soortgelijks gedaan. Ik neukte een vrouw, vent keek toe. Maar dit was helaas voor mij niet weggelegd, ik werd er te zenuwachtig van, dus die erectie kwam nogal moeizaam. Uiteindelijk wel gelukt, maar conclusie was dat dit mijn ding niet is. Desalniettemin wens ik alle wandelaars die zich hier wel aan wagen veel genot toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan