Recensie Nicolle (Hon) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
641
06/10/21
560
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de tweede keer ooit een kamergang gemaakt met de Hongaarse Nicolle in SS.
Aangezien het mijn tweede keer was kun je dus afleiden dat de eerste keer behoorlijk goed bevallen was.
Nicolle is niet echt een dame die je buiten lekker aan het zwembad zal aantreffen en ligt te zonnen, of in het zwembad komt spelen.
Ze hangt meestal in de kelder bij de bar maar is geen jager, Ze is 42 maar dat zou je haar echt niet geven heeft een goed figuur.
Eigenlijk ziet ze er beter uit als veel dames die 20 jaar jonger zijn en momenteel in de SS werken naar mijn mening dan.

Nicolle haar pre en after service daar kan ik kort over zijn die is marginaal, denk echter niet dat ze op de kamer ook een heel zakelijk type is.
Hoewel het vandaag wat koel begon ik denk omdat ik niet meteen een kamer beneden wou pakken zo lijken kist daar pas ik voor.
Maar eenmaal op de kamer maakt deze dame het altijd weer heel snel goed en ontpopt ze zich tot een waar service kanon.
Geen gezeur en geleur om extra geld en gewoon de ouderwetse standaardservice voor 60 euro.
Alles wat ze op de kamer doet is bij mij in ieder geval vol overgave een hele lieve maar soms wat introverte meid eigenlijk.
Eigenlijk is het voor mij altijd zo een zekerheidje aan te kunnen treffen in een club, zeker met de beroerde/ te dure service die sommige dames tegenwoordig bieden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan