Recensie Nicolle, Rotterdam (voorheen Arnhem) 3,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch aantal maanden gestaan halverwege 2022 eerst verversrui 12 en daarna op 24.

Foto 17 is volgens mij ook in Antwerpen genomen.(oranje badpak)
Scherp!

Maar we leven dus in een wereld waar zo'n beauty ons online wel opvalt, maar als ze tussen tientallen dames in staat in het SKW amper?

Of is er ook een recensie topic van haar indertijd? Misschien met een andere naam?

Wie dat vindt is een held! Erg benieuwd!
 
Toch aantal maanden gestaan halverwege 2022 eerst verversrui 12 en daarna op 24.

Foto 17 is volgens mij ook in Antwerpen genomen.(oranje badpak)
Ja, foto 17 is in Verversrui 24 genomen. Straf dat ik dat gemist heb, maar ik was toen in de ban van eva, schippersstraat 38/3, rondborstig meisje met een veel beter service als ik bovenstaande reacties lees. Jammer genoeg ook verdwenen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5887586-nicolle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na de reviews hier gelezen te hebben was ik toch wel erg benieuwd naar deze mooie damen,
Ik had ervoor gekozen een langere tijd te nemen en dacht dat er mischien verschil zou zijn van de andere reviews daardoor, Maar ik heb eigenlijk het zelfde te melden,
Het is een zeer mooie dame met prachtige tieten, Voor de rest, valt er weinig meer te halen, sex is meer een mooie pop neuken dan echt een samen spel, ze wilt wel heel graag dat je komt, maakt niet uit hoe vaak in de gegeven tijd, het moment dat ik zei van ik zou graag even willen wachten zei ze van wachten kan je hierna wel gewoon door.
het is zeker aan te raden als je een prachtige vrouw wilt voor een keer, maar ik zou er zelf niet vaker heen gaan, Ze ziet het zelf ook meer als je laten doen wat je wilt in de tijd en dat je erna maar weg bent.
 
Er staat nu ook een recensie op Kinky. Benieuwd hoe lang ze die er op laten staan.

Dit topic kan trouwens terug geplaatst worden van Gelderland naar Zuid-Holland dan vergaren we waarschijnlijk meer positieve/negatieve recensies.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5887586-nicolle
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook ik ben onlangs geweest, ze is inderdaad ontzettend knap. Ook erg vriendelijk, maar toen we eenmalig bezig waren had ze 0 emotie, alsof je met een pop bezig was. Dat is toch wel echt erg jammer, vooral voor deze prijs. Zal niet nog eens langsgaan, maar ik had dit lichaam ook niet willen missen.
 
Zijn er onderhand meer mensen die bij Nicolle zijn geweest?
Ze is ontzettend knap en is vlakbij mijn locatie, maar de communicatie op whatsapp komt over alsof ze je geld wilt hebben en gelijk wilt kappen.
Daarnaast lees ik ook over dat ze helemaal niks wilt en erbij ligt als een pop, meer mensen met dezelfde ervaring?

Snap dat ze knap is maar dan is het niet waard om zoveel te betalen. Weet overigens ook niet of ze engels kan, lijkt me ook prettig om met haar te kunnen praten.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Je gaat naar een donker kamer met weinig licht. pijpt je heel matig en pushed je gelijk om boven haar te gaan omdat "je een man bent". daarna kijkt ze je niet eens aan, ze staarde een beetje naar het plafond, wat wel een beetje freaky was.

nadat ik klaar was stond er ook een ander kamergenoot van haar in de woonkamer, was beetje awkward. verder was ze wel knap
 
Is het iemand recent nog gelukt om met Nicolle af te spreken? Ik had 2 keer contact via WhatsApp. Ze bevestigt de date, maar op het moment dat ik om het tijdstip of het adres vraag blijft het stil en laat ze niks meer van zich horen?!
 
Ze is wel cooler dan iedereen van ons bij elkaar.

Je mag vooral veel niet en toch heeft ze het altijd druk met mensen die maar al te graag hun geld komen afgeven voor een minimum aan aandacht en een maximum aan looks waar je een glimp van mee krijgt.

En ze heeft er echt maling aan wat jullie daar allemaal van vinden.

Ze bestaat, dat is het enige dat zeker is.
Doordringen tot….vergeet het maar!

Enige wat jammer is: Ze heeft het zelf amper door, anders zou ze niet haar huis delen met 1 of 2 matige dames die, heel ongemakkelijk dat, verschijnen zodra je klaar gekomen bent.

Of werken voor een booker die ze eigenlijk helemaal niet nodig heeft.
Enige wat ik niet weet is of die boeker doodleuk ook nog eens de kamer in liep toen ik er was of dat dat de volgende klant was.
Hoe dan ook: Ongemakkelijk.

En daardoor kon ik in een 1 op 1 ook niet meer iets vragen wat ik graag wilde weten.

Het is wel opvallend: De handelingen doen met zo'n bewuste desinteresse dat zelfs doorgewinterde wandelaars er nerveus van worden.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een beetje kolder.

Ze is 22 (maar wellicht inmiddels al 23 of 24) en heeft inmiddels al zo'n 2 a 3 jaar dit werk gedaan.

Eerst in het SKW in Antwerpen, daarna in de prive-ontvangst.

Het is belangrijk om de 21 jaar minimum leeftijd te handhaven (hoewel in andere landen 18 geldt), maar ze is zeker wel boven de vereiste leeftijd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Nicolle bezocht in Rotterdam ...
Een ware schoonheid, ..., 100% natuurlijk en puur : Géén piercings, géén tattoos, géén opgespoten lippen noch silicone. 100% natuurlijke look ..., vandaag eerder uitzonderlijk.
Kan alleen maar zeggen dat het een TOP ervaring was. Ben 2uur gebleven en hebben ook uitstekend kunnen praten. Als je haar correct behandelt, krijg je zelfde warmte terug. Zij biedt géén GFE (haar oprechte keuze). Zij die dan ook een GFE verwachten, kunnen beter niet afspreken met haar. Voor mij TOP !
 
Terug
Bovenaan Onderaan