Recensie Nicolle, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kimg30345

Newbie
11
19/01/22
7
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4593354-nicolle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Eerste contact ging vrij soepel dus goede foto's en een afspraak gemaakt. Na buiten 15 minuten in de vrieskou te hebben gestaan en ik alweer weg was bleef ze appen of ik echt biet terug wou komen en dat ze het goed zou maken met me. Had toen al zo m'n twijfels maar dacht dat als een dame echt iets goed wil maken dan kan het de juiste kant op vallen.
Allereerst mocht ik bij het desbetreffende hotel een kopie van mijn ID afleveren waar ik al niet zo blij mee was. Daarna naar boven.
Het betreft wel de dame van de foto's en ze ziet er zeer goed uit. Over de app dacht ik dat ze wel redelijk engels spreekt maar dat valt nogal tegen. Het zakelijke gedeelte afgehandeld begon de 'pret'.
Na 20 seconde pijpen wilde ze direct al neuken. Gevraagd of ze me ff wilde tongen zoals vooraf duidelijk afgesproken (zowel op de app als bij de betaling). Nou geen tong gezien. Zoenen deed ze wel, was daar terplekke opzich wel content mee aangezien ze dus nog uit dr muil meurde van de kfc die ze overduidelijk net daarvoor op had.
Wederom na 10 seconde wilde ze alweer direct neuken. Gevraagd of ik dr ff mocht likken dus ik aan de slag. Mocht ook alweer na 20 seconden ophouden want neuken is wat ze wilde. Ok prima. Ik haaf op het bed gelegd en een poosje eriverheen gegaan. Uiteindelijk gevraagd of ze bovenop mij wilde zitten. Dat stuk kon ze wel uitstekend ware het niet dat ze ook daar binnen een minuut mee klaar was. Daarna mocht ik maar een beetje aan d'r tieten likken en mezelf aftrekken. Heb d'r maar ondergespoten en toen kwam de druppel. Mocht m'n zaakje afvegen met een handdoek die al overduidelijk meerdere malen gebruikt was voor hetzelfde doel. Heb vriendelijk bedankt en thuis m'n kleren maar direct in de was gedaan.
Uiteindelijk stond ik na 10 minuten alweer buiten terwijl ik betaald heb voor een uur. Het is echt afwerken en z.s.m. de volgende.
 
Klote van je ervaring, dame trekt aardig door het land en gelet op bijna alles aangevinkt moet je vraagtekens zetten.
Een kopie van mijn id kaart had ik nooit gedaan.

Edit: zie nu pas rubberloos roulette, dan had ik niet een gegaan
 
Laatst bewerkt:
Klote inderdaad.. Ik vind haar wel een heel lekker ding als ik zo op de foto's kijk. Had ook plannen naar haar toe te gaan.
Alleen haar borsten vind ik op de foto niet zo mooi.
Hoe dan ook, ik ga nog even afwachten of er nog andere reviews komen, anders laat ik mijn beurt toch voorbij gaan. Thanks @Kimg30345 voor je verhaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan