Nieuw huis in vlaams brabant?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De advertentie is nogal onduidelijk.
24/7 maar afspraken tussen 11u en 20u?
Enkel in Holsbeek, of in heel Vlaams Brabant?
En is het een massagesalon of méér? De twee dames hebben heel verschillende mogelijkheden.
Prijzen?

Ik zal volgende week eens bellen (Als mijn pré gestort is) want Isabella zie ik wel zitten.
 
Laatst bewerkt:
Zo nieuw is dat huis nu ook weer niet.
Tot enkele jaren geleden was het gelegen in Diest (Diesterstw... de baan naar Scherpenheuvel... net voorbij de rode lichten van Diest)
Vooral massages.
De diensten worden aan de telefoon zeer mooi voorgesteld, maar in werkelijkheid toch wat minder... zo was het toch vooral vroeger.
Van de dames die er nu werken kan ik niets zeggen, ben er nog niet geweest.
 
Heeft iemand nog meer ervaring met dit huis, qua hygiëne en vriendelijkheid is er ook mogelijkheid om te douchen?zou femke is een bezoekje willen brengen maar heb geen zin om die afstand te doen voor een teleurstelling.
 
Ben er ondertussen 2 keer geweest, een keer bij Lina, maar zit er niet meer, dan een tweede keer bij zohra (dacht ik) met enorme joekels van tieten, maar zit er ook niet meer. Sophie lijkt me ook leuk, en femke ook, alleen biedt ze nzc aan, wat toch toont dat ze risico's neemt, nu ja als je ze neemt met is de kans klein dat het fout loopt natuurlijk. Er zit ook een ander meisje nu roemeens denk ik, maar is te jong naar m'n zin. En ben de gebrekkige conversaties in het Engels beu. Locatie is ook heel goed, rustig, en zeer proper. K probeer eens te gaan binnenkort denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan