WHEM Noor, Jabbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had een afspraak gemaakt voor maandag. Echter maandagmorgen een bericht gekregen dat ze moest annuleren wegens ziekte, misschien had deze topic er iets mee te maken?
Ze zei wel dat ze donderdag terug beschikbaar was, maar haar advertentie staat niet meer online.
Het adres dat ze me al had doorgegeven was een rendez vous hotel, maar ik heb jammer genoeg al het één en ander meegemaakt dus laat ik ze nu voorlopig toch maar aan mij voorbijgaan.
 
Heb ze al ontmoet in Roeselare en enkele weken terug in Jabbeke. Ontving daar inderdaad in een rendez-voushotel. Het is een leuke dame met wie je een echt geil moment kan delen. Ze ontvangt sporadisch en het is moeilijk om er een lijn in te trekken maar ik heb alvast geen negatieve ervaring met haar.
 
Denk ik ook dat het deze is
Adverteerde ook onder de Kim, Sofie maar ze precies wat ouder geworden. Zegt al genoeg als ze van naam verandert. Ben er nog bij geweest toen ze adverteerde onder de naam Kim. Was toch weggegooid geld. Trok op niks.
ik blijf voorlopige op mijn vast adresje bij privé Margot. Allemaal toedames daar.
 
Deze was echt een klucht... mijzelf laten misleiden door die foto's.

Zoals 1 vd vorige schrijvers gemeld, toen ik voor deur stond, kreeg ik bericht van 'ik kan niet ontvangen, heb buikgriep'... jakkes!
Okay, kan gebeuren, heb haar dan nog een kans gegeven, afgesproken op een andere datum.

Helaas, het was mijn type niet, uiterlijk was veel minder dan dat ik gehoopt had, dat kan, maar ik had gebleven, omdat het nood hoogst was.

Service, weinig woordenwisseling, en zeker weinig interactie, misschien is mijn eigen schuld, dat kan ook, nochthans ben ik een zeer sociaal persoon...
Geen tz, wel pzc, maar dat was wel pijpen op haar vingers in niet op mijn piemel, want ik voelde niks.
Nog geen 3 minuten verder cd erover, ja die staat nog niet gereed, dus met moeite erin geroerd, toch nog kunnen klaarkomen.

Klaar is kees, ik schrijf niet graag negatieve recensies, maar als de service gelijk van bij de rode lichtjes zijn en toch priveontvangst prijs vragen, vindt ik dat ik beter iedereen een waarschuwing geeft.

Voor mij was dat weggegooid geld... zonde!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan