Nieuwe locatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zover ik weet is GT afgebrand, en komt er geen doorstart, maar als iemand andere info heeft, hoor ik het graag. Was de beste locatie ooit !!!
 
Ik ben bang dat GT niet meer terug komt op de huidige locatie zal er wel een villa worden gebouwd.
Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat de goeie ouwe tijd in GT voorbij is.
Ze proberen het nu krampachtig in Oceans voort te zetten maar dat is natuurlijk onzin.
 
Van wat ik er van gelezen heb is het een andere club, ander deurbeleid enz. Waar het om gaat is dat je natuurlijk niet zo maar een club plus sfeer en beleving fysiek voort kunt zetten in een andere bestaande club, dat slaat gewoon nergens op.
 
Club ocean is absoluut niet de nieuwe GT, grote kans dat de eigenaren het zo brengen dit waren wel de heren die de club gekocht hadden toen deze nog gesloten was in de corona periode.
Maar deze zelfde heren hebben nooit een beleid gevoerd in de GT ( in hun eigendom was die dicht ) de Ocean is een heel andere zaak met een heel ander beleid als dat van de GT, er moeten wel een paar (dure) mooi optick fucks in de oceans rondlopen maar de hoeveelheid en kwaliteit dames als in de Gt zijn ze bij Oceans nog nooit van in de buurt geweest.

Het gerucht gaat wel dat de oude eigenaren van de GT zoals wij hem kennen een nieuwe saunaclub willen starten, volgens de geruchten zou dit in de oude VV worden en hier flink bijgebouwd gaan worden maar of dat waar is niemand kan het momenteel nog zeker zeggen denk ik...
 
Oude eigenaar van GT is helaas overleden. Ik denk dat we nooit meer een club zien die zo dicht tegen deze aan zit. Hier was het altijd TOP !!!
 
Gents,

Als veelvoudig Golden Times bezoeker (lees: paar keer in de maand) ben ik benieuwd naar de vervangende club hiervan aan de Oberhausener Str. 17 - 40472 Düsseldorf.

Ik ben met name benieuwd naar:
- De grootte van deze club
- Faciliteiten (bubbelbad, sauna's, handdoeken, bioscoop etc. etc.)
- Zijn er 'veel' bekende dames van Golden Times (Heidweg 1, Bruggen) te vinden?

Ik hoor het graag.
 
Ik verwijs je graag naar dit topic :

 
Gents,

Als veelvoudig Golden Times bezoeker (lees: paar keer in de maand) ben ik benieuwd naar de vervangende club hiervan aan de Oberhausener Str. 17 - 40472 Düsseldorf.

Ik ben met name benieuwd naar:
- De grootte van deze club
- Faciliteiten (bubbelbad, sauna's, handdoeken, bioscoop etc. etc.)
- Zijn er 'veel' bekende dames van Golden Times (Heidweg 1, Bruggen) te vinden?

Ik hoor het graag.
Ik heb elders recente reviews gelezen over "GT meets Oceans", maar als je iets in het verlengde van GT zoekt dan wil dat wel eens tegenvallen.
Hier en daar kan je blijkbaar personeel aantreffen van de oude GT (zoals de theke), en er zouden verder nog een handvol GT-dames te spotten zijn.

Wat mij tegenhoudt voor een bezoekje is dat de club blijkbaar erg laat echt op gang komt (late avond/nacht), terwijl ik een dagbeer ben. De line-up in de oude GT was daarentegen al op peil vanaf de opening om 11u.

Verder kan ik maar weinig zinnings vertellen omdat ik Oceans nog maar één keer heb bezocht, bijna 5 jaar geleden. Persoonlijk was die club helemaal niet mijn ding: veel te groot om gezellig te zijn, veel bling bling, veel upselling,... Wat wellness betreft was alles aanwezig dacht ik, behalve een zwembad.
 
Ik heb elders recente reviews gelezen over "GT meets Oceans", maar als je iets in het verlengde van GT zoekt dan wil dat wel eens tegenvallen.
Hier en daar kan je blijkbaar personeel aantreffen van de oude GT (zoals de theke), en er zouden verder nog een handvol GT-dames te spotten zijn.

Wat mij tegenhoudt voor een bezoekje is dat de club blijkbaar erg laat echt op gang komt (late avond/nacht), terwijl ik een dagbeer ben. De line-up in de oude GT was daarentegen al op peil vanaf de opening om 11u.

Verder kan ik maar weinig zinnings vertellen omdat ik Oceans nog maar één keer heb bezocht, bijna 5 jaar geleden. Persoonlijk was die club helemaal niet mijn ding: veel te groot om gezellig te zijn, veel bling bling, veel upselling,... Wat wellness betreft was alles aanwezig dacht ik, behalve een zwembad.
Ben het eens met je Shakir. GT was overdag al mega gezellig, en dat was voor mij persoonlijk ook de rede om daar heen te gaan. Tegen eind van de avond, zeker door de week was het al bijna leeg. Overdag was het te doen daar. Heerlijk om 11 uur daar binnen lopen al, ontbijtje, mooie dames spotten, praatje, beetje wellnes, met andere ijsberen omgaan, paar keer kameren. Gezelligheid ten top. Goed eten, goede muziek en prachtige vrouwen die er ook vaak zat zelf ook enorm van hielden om te verwennen maar ook om verwend te worden. Tijd komt nooit meer terug helaas.
 
Klopt hoor. Ook hier eentje, ik was er vaak al om een uur of 11, half 12. Omkleden met een paar dames die je dan zag veranderen van 13 in een dozijn naar een vamp en dan een bak koffie en een broodje. Onderwijl liepen er niet zelden al meer dan 15 dames rond, zo vroeg al.
Omdat het voor mij 2 uur rijden was bleef ik een hele dag en mn in de zomer met die heerlijke grote tuin was het zalig toeven.
Ach, dat komt niet meer terug maar nu ik dit typ krijg ik alleen al bij de gedachten een weemoedig gevoel.
 
Dagclubs zijn momenteel een gat in de markt. Er zal op termijn wel iets nieuws komen, maar niet in Oceans denk ik.

Alhoewel de helft van de clubs weg zijn, zijn er nog weldegelijk leuke adresjes voor overdag, denk maar aan het nabijgelegen Acapulco Gold.
Ook Babylon en Sixsens zijn heel goede dagclubs.
 
Prime ben ik 1 keer geweest. Geen verkeerde club maar qua line up kan het niet tippen aan GT en verder is het voor mij net even te ver, 2,5 á 3 uur rijden vind ik net even te.
Sixsens ben ik nu 3 keer geweest en is een prima club, redelijke line up maar probleem blijft dat je altijd blijft vergelijken. Moet ik mee stoppen maar toch, onbewust ga je toch altijd vergelijken en dan is het altijd minder (imo tenminste).
Maar goed, SS zal ik wel gaan bezoeken maar is ook bijna 2,5 uur rijden.
GT was voor mij 2 uur en savonds laat ruim anderhalf uur, dat is net leuk.
 
Ik heb elders recente reviews gelezen over "GT meets Oceans", maar als je iets in het verlengde van GT zoekt dan wil dat wel eens tegenvallen.
Hier en daar kan je blijkbaar personeel aantreffen van de oude GT (zoals de theke), en er zouden verder nog een handvol GT-dames te spotten zijn.

Wat mij tegenhoudt voor een bezoekje is dat de club blijkbaar erg laat echt op gang komt (late avond/nacht), terwijl ik een dagbeer ben. De line-up in de oude GT was daarentegen al op peil vanaf de opening om 11u.

Verder kan ik maar weinig zinnings vertellen omdat ik Oceans nog maar één keer heb bezocht, bijna 5 jaar geleden. Persoonlijk was die club helemaal niet mijn ding: veel te groot om gezellig te zijn, veel bling bling, veel upselling,... Wat wellness betreft was alles aanwezig dacht ik, behalve een zwembad.
Bedankt voor uw reactie. Ben er bang voor dat er niet snel iets in de plaats komt wat ook maar klein beetje kan stippen aan de ambiance aan de Heidweg 1. Mooie herinneringen die nooit meer weggaan.
 
Heerlijke herinneringen.. de grote tuin, naar het WK kijken.. neuken in de Wig Wam tentjes etc... PHG vond ik wel altijd iets gezelliger en minder druk.
Of gewoon op één van die ligbanken in de tuin. Of binnen in de bioscoop 's winters. Het heeft me een hoop geld gekost maar heb daar veel fijne middagen doorgebracht en geile dingen meegemaakt. Dat het meer dan een uur rijden was nam ik graag op de koop toe. Soms nam ik spontaan een halve snipperdag en reed ik er vanuit mijn werk tussen de middag naartoe, om er dan tot na het avondeten te blijven. Ik heb af en toe andere saunaclubs geprobeerd maar kwam toch elke keer tot de conclusie dat ik het nergens beter vond. Jammer, jammer, jammer.
 
Kan ook in herhaling vallen, maar wat was In die Golden Time ook echt Gouden Tijden gehad !! Alles klopte daar. Ieder moment van de dag de juiste sfeer, soms met dj, en spontaan strippende meiden (niet dat ze veel aanhadden hahaha ;) De tuin, de tent buiten om te eten, de ligbanken buiten. Maar ook winterdag lekker die super verwarmde tuinhuisjes in en daar lekker los gaan. Ook de Bioscoop vele geile momenten gezien en zeker ook gehad daar. De altijd gezellige bardames en ook dames bij de ingang die altijd wel even een praatje met je maken. Streng deurbeleid, maar dat kwam de sfeer ten goede. Dit zal nooit meer terug komen helaas.
 
Kan ook in herhaling vallen, maar wat was In die Golden Time ook echt Gouden Tijden gehad !! Alles klopte daar. Ieder moment van de dag de juiste sfeer, soms met dj, en spontaan strippende meiden (niet dat ze veel aanhadden hahaha ;) De tuin, de tent buiten om te eten, de ligbanken buiten. Maar ook winterdag lekker die super verwarmde tuinhuisjes in en daar lekker los gaan. Ook de Bioscoop vele geile momenten gezien en zeker ook gehad daar. De altijd gezellige bardames en ook dames bij de ingang die altijd wel even een praatje met je maken. Streng deurbeleid, maar dat kwam de sfeer ten goede. Dit zal nooit meer terug komen helaas.
Er zijn nog wel andere clubs in Duitsland die ook goed zijn hoor. Bijv. FKK world, 100 vrouwen die naakt rondlopen, of de club in Frankfürt: The Palace: 50 naakte dames :)
 
Kan ook in herhaling vallen, maar wat was In die Golden Time ook echt Gouden Tijden gehad !! Alles klopte daar. Ieder moment van de dag de juiste sfeer, soms met dj, en spontaan strippende meiden (niet dat ze veel aanhadden hahaha ;) De tuin, de tent buiten om te eten, de ligbanken buiten. Maar ook winterdag lekker die super verwarmde tuinhuisjes in en daar lekker los gaan. Ook de Bioscoop vele geile momenten gezien en zeker ook gehad daar. De altijd gezellige bardames en ook dames bij de ingang die altijd wel even een praatje met je maken. Streng deurbeleid, maar dat kwam de sfeer ten goede. Dit zal nooit meer terug komen helaas.
Amen. Precies dit dus. Heb er veel, heul veel geld gespendeerd maar iedere, maar dan ook iedere euro dubbel en dwars waard. Wat een tijd. Man man.
 
De enige nieuwbouw die daar komt is van een nieuwe villa, een nieuwe SC zal er vrees ik niet meer komen.
Los van het feit dat een vergunning al lastig genoeg zal zijn moet je maar iemand vinden die er zo'n investering tegen aan gooit.
 
Bijzonder jammer dat het voorbij is, al heb ik daar voldoende leuke en financiële herinneringen gemaakt 🙈.
Lees over diverse andere clubs, maar het schijnt toch allemaal wat minder te gaan en te lopen is mijn indruk.
Benieuwd of de oorzaak van de brand ooit nog boven water komt, zal wel niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan