Algemeen Nijmegen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zitten wel wat dames heb ik gezien. Niet binnen geweest, maar rechts zaten er deze week Max 4 toen ik voorbij liep.
Links ben ik een maand geleden eens binnen gelopen en toen zag ik er drie.

Ik ga er niet staan wachten dus kan zijn dat bepaalde dames bezig waren en ik ze daardoor niet gezien heb.
 
Andrea is helaas erg dik geworden. Toen ze slank was was het een snoepje, maar nu is het gewoon een klein trolletje. Wat mij betreft was ze de laatste reden om uberhaupt nog de nijmeegse ramen te bezoeken, en nu is er dus helemaal geen reden meer.
Ik weet niet welke Andrea jij bedoelt maar die ik zag had een slank tot normaal postuur.
Afgelopen weeh ermee gekamerd en dat beviel erg goed. Leuke spontane meid en doet lekker mee.
 
maak daar maar gerust 30 van ?
zij werkte daar al in de straat toen ik nog op de basisschool zat ?
Zoiets kan het inderdaad ook zijn. Terug rekenend, ben ik een jaar of 20-25 geleden bij haar op bezoek geweest.
Zij heeft het woord "Skatje" aan mij vocabulair toegevoegd, wat ik nu nog vaak gebruik. Viel me recent op dat ze er ook na de corona stilte weer zit en nu zelfs met haar naam groot op het raam.
 
Zijn er mensen die de laatste tijd bij de ramen zijn geweest die Aziatisch en/of Afrikaans/zuid-Amerikaans getinte dames hebben gezien? Ik ben er nu een paar keer langs gelopen en alleen oostblokkers en kaaskoppen gezien. En daar doe ik "het" niet voor/mee :)
En zoja, op wat voor dag/tijdstip ongeveer?
 
Heel herkenbaar.... :giggle:
Oostblok en Nederlands daar rijd ik ook voor naar huis. Momenteel inderdaad te vaak. Aziatisch heb ik daar de afgelopen 25 jaar nog nooit gezien. Paar weken geleden zat er rechtsboven nog een donkere dame, maar was te druk bezig met haar telefoon.
Maar ik kom er nog weinig. Heb me sinds corona meer gericht op Eindhoven. Wel erg omrijden gezien de Nieuwe Markt voor mij om de hoek is.
 
Maar ik kom er nog weinig. Heb me sinds corona meer gericht op Eindhoven. Wel erg omrijden gezien de Nieuwe Markt voor mij om de hoek is.
valt mee toch ?? is maar 40 minuutjes rijden, en in eindhoven heb je tenminste maximale bezetting en dames die er fatsoenlijk uitzien
en niet zoals in nijmegen maar keuze uit 9 dvps op een zaterdagavond
 
valt mee toch ?? is maar 40 minuutjes rijden, en in eindhoven heb je tenminste maximale bezetting en dames die er fatsoenlijk uitzien
en niet zoals in nijmegen maar keuze uit 9 dvps op een zaterdagavond
Een gouden tip; ga naar Saunaclub Venus, niet ver weg vanuit Nijmegen. 50 euro entree en een hele dag relaxen temidden van prachtige spiernaakte meiden, sauna, bubbelbad, buffet, drinken all inclusief en voor slechts 50 euro gaan de dames (die allemaal beeldschoon zijn) een half uurtje met je naar de kamer incl. zoenen, pijpen zonder en sex. Ik wil niet anders meer. https://www.saunaclub-venus.de/

Tenzij je een snelle wip nodig hebt ...
 
snelle wagen zeker? :) Maps maakt er bij mij 54 minuten van.

Dan is Doetinchem nog dichterbij... Maar beide ken ik niet. Daar wel aanbood van Aziatische en/of anders licht dan wel donker gekleurde vrouwen?
dat klop ik heb idd een snelle wagen namelijk een Audi TTS quattro met 435pk maar de reistijd hangt er ook van af waar je bent in nijmegen en of je savonds of overdag de weg op gaat, ik woon ook niet meer in nijmegen maar in een dorpje vlakbij en vanuit mijn huis is het ook maar 2 minuten van de snelweg waardoor mijn reistijd korter is dan die van jou, bij mij geeft ie op Maps aan dat het 46 minuten duurt, en de laatste keer dat ik in eindhoven was heb ik geen aziatische of licht en donkere negroide dames gezien daar op het plein, als je specifiek dit soort type dames zoekt kan je denk ik beter op kinky.nl gaan kijken, daar heb je veel meer kans dat je dit soort type dames aantreft
 
Van mij ook geen tips. Ik ben echt een vergiet qua namen e.d. Maakt me ook niet veel uit, ik ben nogal visueel wat dat betreft.
Ga zelden naar een zelfde prostituee, ik rijd er gewoon heen zoek een leuk koppie, betaal, doe mijn ding en ga 10-15 minuten later weer naar huis.
En staat er niks leuks, rijd ik weer naar huis. Volgende keer weer een nieuwe poging.
Van mij moeten de prostituees het ook niet van de gezelligheid hebben of de gezellige chit-chat. Wel van lekker makkelijk en lekker snel 50 Euro verdienen
 
Terug
Bovenaan Onderaan