Recensie Nika, Amstelveen (voorheen Amersfoort, Den Bosch, Nieuwegein, Amsterdam) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nika heb ik ook mogen ontmoeten. In een bekend appartement in Amersfoort waar meer oost europese dames ontvangen. Had een presentje meegenomen dat zeker werd gewaardeerd. Na een korte douche heerlijk met elkaar gespeeld. Veel zoenen ook tijdens intiem. Voelde zeer goed aan. Haar uitvoerig oraal verwend. Nika ziet er volledig uit zoals haar foto's in haar profiel. Ook geen klokkijkster. Kortom een geslaagde date. Smaakt naar meer.
 
Nika is er weer en voorlopig te bewonderen in Amstelveen! Mijn eerste kennismaking met deze leuke dame, verliep soepel. Nika is netjes en duidelijk in communicatie. Afspraak verliep keurig op tijd en ze is erg relaxed in omgang en ook tijdens date. Wat een vrolijk koppie en heerlijke ogen. Haar orale skills zijn uitmuntend. Explosief lekker.
Gaat mij vaker terug zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8029768-nika
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame een bezoek gebracht.
Ze is de dame van de foto's, iets slappere borsten misschien, maar wat maakt het uit.
Tongzoenen en pijpen doet ze heerlijk, en diverse standjes doet ze ook lekker mee.
Ik heb na afloop ook nog een lekkere massage gekregen.
Wat in dit geval wat mij betreft een beetje in haar nadeel werkt, maar waar zij niks aan kan doen, is de lokatie.
Dit appartement in Amstelveen is wat mij betreft een schoolvoorbeeld van huisjesmelkerij, maximaal geld eruit trekken, en het absolute minimum aan onderhoud doen.
De badkamer was daar een treurig voorbeeld van, maar nogmaals, daar kan zij niks aan doen.
Je gunt haar toch wat beters.
 
Then again, she is -following her profile- 36, if not somewhat older.
Isn't everybody getting some wrinkles around that age?
Come on.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan