Recensie Niki/Nikoli, Amsterdam (voorheen Beverwijk, Haarlem) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robin789

Wandelaar
Supporter
Forumpionier
52
03/07/21
1.012
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/587740-nikoli
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag had ik een afspraak met Nikoli. Volgens kinky.nl ontvangt zij nu in Haarlem, maar mijn afspraak had ik met haar in een net appartement in Amsterdam. Bij het maken van de afspraak via WhatsApp kreeg eerst de straatnaam en toen ik daar was het huisnummer. Ik werd opgewacht door een vriendelijke dame. Nikoli heeft een slank lichaam, kleine borsten en lekkere billen. Ze is vrij klein van stuk maar dat vind ik aantrekkelijk. Na de financiële afrekening kreeg ik een droge handdoek en kon ik eerst even douchen. Daarna deed zij het zelfde. Op bed kreeg ik daarna eerst een lekkere pijpbeurt. Vervolgens ging Nikoli op mijn inmiddels stijve pik zitten en bereed ze mij goed. Dat is toch altijd een geweldig gevoel. Met af en toe tussendoor een pauze, heb ik haar daarna in missio en doggy flink goed en hard kunnen neuken. Bij het neuken deed ze goed mee en kreunde ze lekker, maar niet overdreven. Aan het slot van de afspraak legde ik haar weer op haar rug om mij in missio klaar te neuken. Na afloop weer even onder de douche en daarna weer naar huis.

Nikoli is een lieve, rustige en vriendelijke dame. Zoenen doet ze zeer terughoudend dus verwacht niet een GFE, maar ze geeft je wel een fijne tijd. Haar Engels is wat gebrekkig maar voldoende om elkaar te begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan