Recensie Niki (Roemenie), Stoofsteeg 11 (rechts) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AlfaWal

Newbie
Forumpionier
22
26/07/21
6
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Niki staat in de Stoofsteeg op nummer 11. Dat is het eerste raam aan de rechterkant als je van de Oudezijds Achterburgwal komt (direct na het cafe). Ze heeft een wat exotischere kleur, zwart lang haar en niet super slank. Ze had een zwart bikini setje aan met wat zilveren glitter en hoge hakken.

Ik had haar al een paar keer zien staan en ze ziet er zeker leuk uit. In de kamer zelf had ik echter niet meteen een goed gevoel. Ze wilde dat het wat vooruitging, terwijl ik er liever mijn tijd voor nam. Daarnaast maakte ze ook telkens een vreemd stopgeluidje (iets van 'njam njam'), geen idee waar dat op sloeg.

Misschien ligt het aan mij, maar ik vond dat je voor de lockdown meer meisjes had waar je gewoon een prettige tijd kom hebben. Gewoon rustig kletsen, wat voorspel, lekkere sex en dan wat nakletsen (bijv bij Adriana). Nu zijn de meeste vooral uit op upselling en je zo snel mogelijk buiten werken. Of heb ik gewoon de verkeerde meisjes te stekken de laatste tijd?
 
Pal daar tegenover in de Stoofsteeg, dus aan de linkerkant vanaf de Oudezijds Achterburgwal zit in de avond ook een Niki (ook met één k). Zij komt uit Griekenland en heeft blond haar. Met haar kon je toch wel rustig praten, vond ik, zonder gehaast. In het algemeen lijkt me de betrokkenheid van de dames in Amsterdam wel vaak net iets minder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan