Recensie Nikita, Izegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sirf

Wandelaar
72
04/09/22
23
2
ze adverteert onder priveontvangst maar zou eigenlijk onder massage moeten staan.
Telefonisch vlot afgesproken, mocht een tweetal uur later al op bezoek,
aangekomen in t appartement: trap en hall, in tijden niet gepoetst, maar daar kan zij niet aan doen (gemene delen zoals dat heet..)
binnen op haar app, jammer genoeg van hetzelfde.
Eerste indruk van haar: mooi slank model (staat magerder dan op de foto's), doch tandjes kapot & die typische donkere kringen rond de ogen... :unsure:
Het werk zelf gebeurt in de living op de sofa, geen verse plaid of handdoek gelegd.
En dan begint het:
ze claimt in haar adv :"Ik sta open voor veel alleen maar respect hebben voor elkaar is mijn motto."
maar in de praktijk mag er niks, jij moet liggen en zij masseert, haar aanraken was beperkt tot héél even haar borsten, níks meer.
Kortom, 120 euro voor een flauwe massage en een handjob (die dan ook nog niet het gemiddelde haalt)

Er is beter te krijgen voor je geld...
 
ze adverteert onder priveontvangst maar zou eigenlijk onder massage moeten staan.
Telefonisch vlot afgesproken, mocht een tweetal uur later al op bezoek,
aangekomen in t appartement: trap en hall, in tijden niet gepoetst, maar daar kan zij niet aan doen (gemene delen zoals dat heet..)
binnen op haar app, jammer genoeg van hetzelfde.
Eerste indruk van haar: mooi slank model (staat magerder dan op de foto's), doch tandjes kapot & die typische donkere kringen rond de ogen... :unsure:
Het werk zelf gebeurt in de living op de sofa, geen verse plaid of handdoek gelegd.
En dan begint het:
ze claimt in haar adv :"Ik sta open voor veel alleen maar respect hebben voor elkaar is mijn motto."
maar in de praktijk mag er niks, jij moet liggen en zij masseert, haar aanraken was beperkt tot héél even haar borsten, níks meer.
Kortom, 120 euro voor een flauwe massage en een handjob (die dan ook nog niet het gemiddelde haalt)

Er is beter te krijgen voor je geld...
120 € voor 30 minuten...man man, wat heeft zij je afgezet...ik ging in jouw geval zeker 60 € terugEISEN...

Mvg
 
Ben er ook eens geweest, volgens advertentie was het 100 Euro voor een half uur....
Toen ik er was vroeg ze 120 Euro voor een half uur.
100 was oke, tot ze zei dat neuken dan niet kon.
Heb dan het geld terug gevraagd , ze was wel fair om me mijn geld terug te geven,
en nadien heeft ze ook de vraagprijs aangepast naar 120 voor een half uur.
 
En mij stuurde ze dat ze ook anaal doet,zonder condoom dan nog wel! Maar nu ik dit hier allemaal lees bedank ik vriendelijk. Ander én beter.
Er staat zelfs geen neuken meer op haar profiel , maar wel anaal vingeren, natuurlijk kan vingeren zonder condoom :) ik zie dat de prijs weer gezakt is naar 100 euro voor een half uur. Toen ik er was kon neuken niet ofwel tegen meerprijs , ben het maar afgestapt , te mijden !
 
Terug
Bovenaan Onderaan