Recensie Nikki, Dawrung, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Review van vorig jaar augustus:

Vandaag naar massage salon Dawrung in Den Haag geweest. Ik kon hier alleen één review over vinden en wel een negatieve maar ik was toch erg nieuwsgierig naar Nikki puur op basis van haar profiel foto. Ik had van tevoren gebeld en een afspraak gemaakt. Over de telefoon was het niet helemaal duidelijk hoe laat ze er zou zijn maar ze gaven een tijdsindicatie. Ik was ruim op tijd. De entree is helaas minder discreet. Dit keer stond de deur gelukkig open en kon je meteen naar binnen wippen maar normaal is deze dicht en moet je aanbellen en er staat op het raam heel duidelijk 'Thai massage'. De gastvrouw was een slanke Thaise dame en vriendelijk. Ik vroeg naar Nikki maar die was nog niet binnen. Ik kon alvast betalen, kreeg een drankje aangeboden en kon vast gaan douchen terwijl ze in de tussentijd Nikki zou bellen die kennelijk in de buurt woonde want ze was er binnen 5 minuten. Ze liep de kamer binnen en serieus wauw wat een schitterende vrouw van idd. rond de 35 of iets ouder. Een lichaam van een Latina en een mooi Thais gezicht. Schitterende borsten en billen. Ik denk toch wel de mooiste Thaise lichaam die ik tot nu toe meegemaakt heb. Belangrijkste was dat ze heel vriendelijk was. Opvallend was dat ze alvast condooms neerlegde. Ze gaf aan dat ze zou beginnen met massage en b2b en eindigen met happy end. Voor intiem zou extra neergelegd moeten worden. Ik wilde alleen een b2b. Ik ging op m'n buik liggen en toen ging ze op me zitten en beginnen met de massage. Een goeie massage waarbij ze op een gegeven moment achterstevoren op m'n billen ging zitten en m'n benen ging masseren. Je voelt dan die billen lekker bewegen. Daarna de rest van m'n rug en toen begon het teasen en de b2b. Erg lekker. Daarna kon ik me omdraaien en wederom b2b. Maar dan komt de teleurstelling op een gegeven moment wilde ik haar aanraken maar dat viel onder intiem. Erg jammer aangezien even verder op Mystique is waar dat allemaal inbegrepen is. De happy end was heel goed en sensueel geen gesjor. Na het klaarkomen blijft m'n maatje altijd nog een tijdje stijf en daar anticipeerde ze goed op door het een tijdje na te masseren. Erug lekker. Daarna gedoucht en gedeeltelijk tevreden naar huis. Als het aanraken inbegrepen zou zijn en de ingang wat discreter zou ik zeker weten vaste klant worden van haar....
Maar ik denk zeker een aanrader voor iemand die na de b2b met een mooie en lekkere dame wil neuken.
 
Uit de line up koos ik Nikki uit. Ze was de jongste en de knapste meid van allemaal. Helaas vond ik haar lichaam niet echt aantrekkelijk.

Haar body to body massage vond ik nou niet echt super denderend. Ik heb ze betere gehad.

Het intieme gedeelte, met een extra betaling van 50 E, was alles met condoom. (Dus ook het orale gedeelte). Desondanks haalde ik grommend als een beer de eindstreep.

Een vriendelijke meid waarmee je ook gezellig mee kan kletsen maar voor heftige, wilde sex moet je absoluut niet bij haar zijn !
 
Uit de line up koos ik Nikki uit. Ze was de jongste en de knapste meid van allemaal. Helaas vond ik haar lichaam niet echt aantrekkelijk.

Haar body to body massage vond ik nou niet echt super denderend. Ik heb ze betere gehad.

Het intieme gedeelte, met een extra betaling van 50 E, was alles met condoom. (Dus ook het orale gedeelte). Desondanks haalde ik grommend als een beer de eindstreep.

Een vriendelijke meid waarmee je ook gezellig mee kan kletsen maar voor heftige, wilde sex moet je absoluut niet bij haar zijn !
"grommend als een beer"

Catch of the day! :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan